• snö 81

Missfall - hur länge blödde du?

Jag fick missfall, v.6+1, i onsdags eftermiddag och slutade blöda redan på fredag kväll, blödde alltså 2 dygn. Är det normalt att sluta blöda så snabbt? Hur länge blödde du? Kan tillägga att jag blöder 2-3 dagar när jag har mens, men ett missfall borde väl inte blöda ut så snabbt?! Och JA, det är ett konstaterat missfall, ingen normal graviditetsblödning.

• Svar på tråden Missfall - hur länge blödde du?
  • snö 81

Kändes inte så effektivt, det kom liksom i omgångar kan man säga. Jag ska iaf ringa gym imorgon och höra vad dom säger. Jag vill bara att allt ska ut så vi kan börja om på nytt

• snö 81
    Er03 skrev 2014-04-28 15:42:07 följande:
    Hej!
    Hur gick det? Har precis fått ett missfall och har pratat med MVC och dom råder mig att avvakta en vecka sålänge inte blödningen blir värre. Vad sa BM till dig?

Nej, vad trist med missfall.
    Jag blödde ju bara någon enstaka dag, men fick sedan komma in på en till vul-kontroll och allt såg bra ut. Mensen kom rätt så precis 4 veckor efter missfallet och nu har jag precis haft ägglossning.
  • snö 81
    Er03 skrev 2014-05-02 15:50:26 följande:
    Ja verkligen :(
    Vad bra att det såg bra ut! Jag är inne på min 5:e blöd-dag idag, men inte så länge kvar känns det som. Hoppas verkligen att det är över snart så vi kan få börja om.
    Vet du om du hade någon ägglossning under de 4 veckorna innan mensen kom?

Hoppas att allt går bra för er nästa gång! :)

Nej, jag vet inte om jag hade någon äl innan mensen kom. Tog inga tester då eftersom gyn avrådde från att bli gravid innan första mens kommit, och därför kollade jag inte heller efter tecken på äl.
    Nu denna månad började jag med äl-stickor några dagar, men det känns inte som att det är nåt för mig att hålla på och jämföra streck. Glömde därför av dom flera dagar, men denna månaden såg jag i alla fall tecken på äl.
Svar på tråden Missfall - hur länge blödde du?