• Acire94

ömma bröst!

Tråkigt! Det fanns ingen antydan här heller :/ Jag bestämde mig för att testa en sista gång idag och sen köra på äl-tester så vi kan ju följas åt med det också:)

Jodå, varannan-dag-metoden borde vara ganska säker att köra :)

• Acire94

Jag trodde också att jag såg något häromdagen men om man lyser med en lampa på ser man att det är negativt! Tror bara att man vill så mycket så att man ser även om det inte finns något streck :/

• Acire94

De är rätt diskreta, står typ winbladths eller något på:) men om du vill vara säker så kanske du kan skicka det till din pojkvän om han bor själv eller något:) Du kan skicka det till mig om du vill/vågar, jag bor ju med pojkvännen ;)

• Acire94

Ett tips bara, adressändra nu! Det tar lite tid innan det går igenom nämligen :) Sen så är leveransen från gravidkollen.nu väldigt snabb så du vet :)

Men gud vad kul att ni får nycklarna! Vi flyttade ju hit för ca 1,5 månad sen, känslan när man har fått nycklarna är helt otrolig :D Dock så planerade vi inte jättebra för att skaffa barn om man säger så, vi köpte bara en 2a :P Men vi tänkte att man kan börja kolla på hus eller större lägenhet när bebisen är ett halvår typ för vi har fast ränta i 2 år :)

Vart ska ni flytta om jag får fråga? Är det mitt i stan liksom eller är det mer på landet? :D

• Acire94

Radhus låter jättemysigt! Då har ni i alla fall lite gräs bebisen kan springa runt på:)

Jag får åka hem till mamma eller pappa för det, båda två har stor trädgård så:)

• Acire94

Ja det kan man:) Gör det på nätet, det är jätteenkelt:) Det är lättare att göra det innan för då slipper man åka och hämta post hos sina föräldrar sen!

Jo jag vet, och vi är fortfarande så kära i den här lägenheten så vi vill ändå bo här ett år i alla fall:)

Vad mysigt! Det blir ju jättebra! Det är väl billigare där utåt också? :D

• Acire94

Jag håller med dig om att det kan vara lite onödigt med eftersändning, dock så kan det vara rätt så svårt att komma ihåg alla företag som man behöver ringa så jag tyckte det var bra då jag kom på vilka jag skulle byta adress hos :)

• Acire94

Det ser ju positivt ut!! Jag har inte sådana tester :/ Jag har stavmodellen!

Men säger ett (förhoppningsvis) GRATTIS :D

Svar på tråden ömma bröst!