ömma bröst!
Haha, det brukar vara så ;) Jag har beställt hem typ 10 stycken så har några att testa med :D
Haha, det brukar vara så ;) Jag har beställt hem typ 10 stycken så har några att testa med :D
Jag köpte mina på www.graviditetskollen.nu ! Jag köpte även äl-test där och jag tycker de har fungerat jättebra :) Dock så brukar inte jag hålla under strålen utan kissa i en kopp då jag inte var så bra på det förstnämnda förmodligen:p
Jo gör det! Läste även igår att de gravtesten jag köpte där kan upptäcka en graviditet redan 7 dagar efter befruktning då de mäter ifrån en lägre gräns :) Vanliga tester testar ifrån 50 och dessa 25!
Jag var jättenöjd med dem så det blir du nog med :D Jag är mest glad över att jag kan testa mig mycket tidigare för graviditet :) Dessutom är det ju så bra att det är billigt också!
Nej vad jobbigt! Men det behöver ju inte betyda att det inte är något, det kanske bara har lugnat sig lite :) Jag är så fruktansvärt trött och brösten gör lika ont så ska på med sportbhn och gå ut på en promenad, det måste ju hjälpa lite med frisk luft tycker jag :)
Usch, mensvärken blev värre när jag var ute och gick så fick snällt knalla hem igen :/
Jag har läst något om att det är ett graviditetstecken, vet dock inte hur tidigt det brukar komma i sådana fall :) Men det kan ju alltid vara så! Jag tror att man skulle röra på sig för att det skulle försvinna så du gör nog rätt i att ta en promenad!
Skönt det i alla fall! :) Jag är så fruktansvärt trött och jag gick bara upp för ca 4 timmar sedan :( Fattar ingenting, vill bara gå och sova igen :(
Jag tror det är väldigt individuellt när tecknen kommer, sen är det ju inte säkert att alls har med detta att göra, jag kanske har brist på något eller så :)
Jag skrev in beräknat bf (räknat efter äl) i min app på mobilen och fick då att jag skulle vara i vecka 3 också! 2+5 :) Om du nu är något alltså, men då stod det också att man inte har jättemycket symptom förräns kanske nästa vecka eller t.o.m förräns v.6 :)
Haha tydligen, allt beror ju på cykeln antar jag, det kanske inte alls är rätt eftersom att jag har käkat minipiller innan och då har man varken mens eller ägglossning. Men jag räknade efter den vanliga cyklen typ (28 dagar) och då ska det stämma! Så vi får väl se :)
Jo så klart :) Men det är lite svårare att testa när man inte vet vilken vecka man ska vara i eller när man ska ha bim! Men har ju många tester så kan ju börja nästa vecka så får vi se :)