ömma bröst!
Jaså :o hade ingen aning om det faktiskt. Bara be sambon om att göra skitjobbet några månader framåt då :) han kommer älska mig haha..
Jaså :o hade ingen aning om det faktiskt. Bara be sambon om att göra skitjobbet några månader framåt då :) han kommer älska mig haha..
Ne det är sant.. Men min pojkvän låter mig redan göra det typ jämt eftersom det är "mina" katter när dom bajsat. Men annars är dom hans katter också .. haha
Jag meeed. Men jag har 4 gravtest hemma, och läste på förpackningen igår och jag kan testa 7 dagar innan BIM tydligen. Så ska testa på måndag eller tisdag bara för att jag är så nyfiken. Sen göra ett till nästa lördag. :) Hoppas tiden går fort!
Ska också beställa sen om mina tar slut. Vart beställde du ifrån? :)
Ja handsprit kan ju vara bra att köpa. Ni kommer med så mycket bra tips. :D
Okej får kanske beställa äl-test om det inte tar sig denna månaden.. brukar också köra på burk, lättast så
Men vad bra, men då borde du också kunna testa snart då? I veckan som kommer kanske? :) Jag väntar lite med att beställa. Vore ju dumt om jag nu skulle vara gravid. :)
Fast idag har jag typ inga symtom alls. Börjar bli deppig över detta. Brösten gör inte lika ont längre så det är ju skönt. Bara mensvärk som kommer och går. :(
Haha, och jag som hade ställt in mig på att det är något, kommer bara bli besviken om det inte är något. Men ska testa på måndag eller tisdag så får vi se då. :)
Ja det hjälper nog med en skön promenad. Fint väder idag med ju. :) Kände igår när jag jobbade lite stickningar i benen, typ myrliknande haha, och nu kände jag det för en stund sen med. Har ni känt något sånt?
Haha ärligt talat vet jag inte :/ Men det kryper i bena, riktigt obehaglig känsla. Kollade i min app och där finns bara "kramper" som symtom och det är ju inga kramper. Har suttit i ett bra tag nu. Ska kanske också gå ut och gå lite för att se om det släpper ..
Jaså du också :/
Ne ingen aning heller faktiskt. Nu har det släppt i alla fall, tack o lov :)
Kanske sovit för länge? ;) Nej men det kan ju vara grav-tecken. Har faktiskt inte känt mig tröttare än vanligt. Det verkar ändå vara det vanligaste tecknet tillsammans med att man är väldigt kissenödig. Inte känt av något av dessa så är väl troligtvis inte gravid. Eller så kanske det börjar mer när man går in i v4? Jag är ju v3(2+6) enligt appen på telefonen men då vet jag ju inte när jag haft äl heller ..