ömma bröst!
Åh vad tråkigt :/ jo men ett uppehåll kan ju vara skönt det med, på sommaren vill man ju gärna ta några glas lixom :)
Åh vad tråkigt :/ jo men ett uppehåll kan ju vara skönt det med, på sommaren vill man ju gärna ta några glas lixom :)
Japp vet. Drack lite på midsommar men nu har jag gått över bim så nu vågar jag inte ta något ^^
Fast det är säkert inget :/ läste i en annan tråd här att om man inte har ägglossning en månad så får man ingen mens heller. Kan det stämma? Eftersom man bara har äl upp till 10ggr per år.. men kan inte minnas att mensen hade 'uppehåll' och nte kom innan jag började med p-piller så vet inte vad jag ska tro..
Tog ett till test förut.. men tror att det var fel på stickan eller så är jag helt enkelt inte gravid.. Stickan var lixom lite rosa när jag tog upp den ur förpackningen, typ där vart det breda vita strecket är, men jag testade ändå. Och då fick jag ett starkt streck till höger, den som alltid kommer. Men sen kom ett svagt streck som gick åt fel håll?? Alltså lodrätt i mitten. Sen försvann det efter en stund. Jätteknepigt har försökt googla men inte kommit fram till något direkt. Ska testa igen imorn bitti med den sista och sen får jag väl köpa ett digitalt test, testlagrets stickor var inget direkt o ha..
Fast läst att flera fått mens på typ bim 15 o högre. För går de så lång tid o inget plus är det typ noll chans att man är gravid så tycker att jag borde fått ett plus nu isåfall.. men ska köpa digitalt sen och testa i helgen.
Ja tror det är ovanligt, läste också om en igår som kände en som inte plussade alls, inte ens samma dag hon åkte in för att föda haha, så gravid var hon ju. :)
Kanske nidblödning? Eller så kanske det är rester från missfallet? Inte så duktig på sånt faktiskt :/
Ja testa imorn, skadar ju inte. :) ska också testa imorn, börjar tröttna på varken plus eller mens nu :(
Japp de ska jag :)
Åh vad tråkigt :/ inte kollat än, ska gå upp strax. Försöker hålla på det för jag vill inte bli mer besviken. Känner mig inte gravid och min sambo sa förut "du är inte gravid, du spyr inte som dom gör på film" haha..