• dahlia92

ömma bröst!

Haha, jag har tur för ingen i min familj/släkt fyller år efter september så det är faktiskt perfekt. :) Tror oftast det är jobbigt att vara decemberbarn fram till 18, efter det är det nog bara skönt att fylla år sent. :)

Hoppas verkligen att jag är gravid. Min kille har fått kalla fötter så blir jag inte gravid nu lär han vilja vänta några månader och det orkar jag inte med. Vi har precis köpt hus som vi måste renovera lite och vi flyttar nog in en bit in i april då vi hunnit börja med vardagsrum och sovrum. Jag tror själv inte att det är någon fara, men han har blivit nervös. Jag har sagt att vi inte behöver bli klara med hela huset på en dag men det förstår han inte.. Jag vill verkligen ha en bebis nu så vet inte varför han håller på såhär helt plötsligt. :S Hur är det med era killar? Bryr dom sig lika mycket som er? Någon av dem som är nervösa? Eller låter dom er sköta jobbet? ;)

• dahlia92

Ja precis. Alla är väldigt olika. Ingen av mina kompisar vill ha barn än, bara festa hela tiden. Det slutade jag med när jag var 19-20, har inget behov av det längre känner jag..

Ja vad kul att du har hittat en sån bra pojkvän ;) Min kille var också sån förut :/ Jag vet ju att han vill, tror bara att han blivit nervös nu för det är på riktigt nu. Vi har lixom pratat om detta i flera månader och planerat, han trodde nog inte att tiden skulle gå så fort :) Ne precis det går ju bo där som det är nu, bara att det är gammaldags.. :)

Har ett problem föresten, tänkte höra om ni märkt av liknande. Idag har jag haft lite mensvärk från och till. Blev direkt jättedeppig eftersom jag inte vill ha mens. Sen var jag ute och kände hur det började rinna, och då var det en massa flytning som kom. Det stinker och är väldigt vitt. Vad betyder detta?? Inte haft flytningar på massa år. Är det ett bra eller dåligt tecken??

• dahlia92

Ja jag hoppas det i alla fall. :D Nej vad bra, då är ni ju redan klara med huset och allt, perfekt för er att skaffa barn då ju. :) Tror faktiskt killarna är rätt nervösa tills det att dom håller i barnet första gången. :) Pratade med min pojkvän förut och nu var han på banan igen tack o lov, började t.om. prata namn osv :) Hans största bekymmer är att han vill vara "rik" innan han skaffar barn, och kunna köpa vad han vill (läs: bilar) Men jag tror inte att det blir så himla dyrt med barn, det blir ju vad man gör det till. Man får prioritera vad man vill lägga sina pengar på helt enkelt. :)

• dahlia92

Ska också köpa mycket begagnat :) Sen får man hoppas familjemedlemmar är snälla o köper bebiskläder osv :)

Egon är jättefint! Min katt skulle hetat det först men det passade aldrig honom tyvärr så han fick heta Elvin istället haha! Om jag får en flicka ska hon heta Dahlia (som mitt användarnamn här) eller Luna :) Kille har vi inte bestämt än då min pojkvän inte vill ha det namnet som jag vill, men igår fastnade vi för Elias även om vi vill ha lite mer ovanliga namn. Men vi har ju tid på oss att bestämma det som sagt. :)

• dahlia92

Samma här, när jag skriver från plattan blir det inga styckeindelningar. :/

Ja men det är ju perfekt! :) Barnvagnar är helt sjukt vad dyrt det är :S Brukar kolla efter begagnade på blocket. :) Fast vågar nog inte köpa än på ett tag, man vill ju vara säker på att man är gravid först, sen vet man ju inte om det finns mer än ett barn inne i magen :)

• dahlia92

Idag har jag inga symtom alls :/ Bara ont i bröstvårtorna som vanligt .. Det ilande du har hade jag för ett par dagar sen.

Börjar tro att jag inbillat mig allt :(

• dahlia92

Borde ju hänga ihop med en graviditet ;) *önsketänkande*

Jaha då förstår jag :/ Det tar sig nog ska du se! :)

• dahlia92

Ja ärligt talat tror jag inte det är några problem, du är ju så ung. Tror att det kanske är äldre som är överviktiga som kan ha svårare. Så du behöver nog inte vara orolig. :) Och du skriver ju själv att du vill gå ner, så tar det sig inte så vet du ju vad du behöver jobba på och sen försöka igen. Men det är nog inga problem ska du se. :)

• dahlia92

Idag har jag fått mensvärk :/ Hoppas verkligen inte mensen är på G! :/ sen tog jag av mig min sport-bh som suttit på i ett dygn och vänster bröst är större än höger. Vad händer?? haha..

Jag bor utanför Skövde :) Ni då?

Svar på tråden ömma bröst!