• dahlia92

ömma bröst!

Åh nej :/ påt igen bara! :) Själv börjar jag tro att jag kan vara gravid.. har mått illa lite grann från och till i tre dagar. Inte så att jag behöver spy men lite sådär i bakgrunden. Sen idag kände jag mig lixom spänd i magen, typ som lite träningsvärk. Sen stod jag på jobbet och hjälpte en kund när det plötsligt började rinna. Fort in på toan för att se att det var blod. Det är lixom inte mörkrött som det brukar vara, och inte alls lika mycket men måste ändå använda tampong. Efter det kom värsta mensvärken som kommer och går. Brukar alltid få mensvärk innan som varning att det är på G men detta gick så fort och värken kom efter. Kan det vara nidblödning tro? Får man verkligen mensvärk då? Gör lixom lika ont som när jag har mens så har varit tvungen att ta två värktabletter idag, hoppas att det inte är någon fara. Om det nu bara är min mens så är jag tacksam att den kom tidigare än väntat. :)

• dahlia92

Googlade precis och man får tydligen ingen mensvärk vid nidblödning :/ så det var väl bara mensen som var tidig. Får försöka en månad till :(

• dahlia92

Ja men det är samma här :s nu är jag mer säker på att det bara var mens, kommit lite mer under natten men fortfarande rosa. Men varför mår jag så illa då? :(

• dahlia92

Jaså fick du :o ska testa imorn får se vad det visar. Känns som mens tråkigt men sant. Är glad att den kom tidigare än väntat iaf. Visste att kag hade min äl tidigare jag kände det. Orkar inte hålla på såhär flera månader trodde det skulle vara jättelätt o bli gravid haha. Har fått ta tre st ibuprofen hittils.

• dahlia92

Åå vad kul :) längtar tills det är min tur ^^ Acire, när tror du att du kommer ha äl nästa gång? Med tanke på att vi fick mens samma dag nu. För när jag tog 1 maj som startdatum i appen fick jag äl 12-14 maj. Tror du att det kan stämma? Måste verkligen beställa äl-test denna gången. Tycker att det är så sjukt ändå. Skulle lixom inte ens ha mens förs på måndag och då skulle hela veckan utomlands vara förstörd. Så det känns typ som någon tänkte "stackarn blir ju inte gravid denna månaden så hon får sin mens tidigare istället". Haha stört men det känns som detta var menat, typ ödet. Tror jag skippar att testa imorn. Blött rätt mycket idag så är ganska säker på att jag inte är gravid. Men ska kolla på söndag morgon, kan ju vara bra o veta om man ska skippa alkohol osv. Förlåt om det inte blir styckeindelning nu, skriver från plattan.

• dahlia92

Haha nej vad kul :D något mer som hänt med kroppen hittils?? Själv har jag nog äl nu, känns som det iaf. Har inte hunnit köpa de där jäkla testen nu heller haha men nu ska vi nog allt kunna pricka in tycker jag.. om det inte tar sig nu lär jag bli orolig att det är något fel på mig.. Kanske är all stress som gör att det inte funkar också..

• dahlia92

Ja min är ju också oregelbunden helt plötsligt då jag fick mensen för tidigt.. jag har samma, eller som mensvärk och det började idag. Hur funkar det då? Har ägget redan släppt eller känner man att det är på gång eller vad händer? Är sjukt dålig på vad som händer i min egna kropp, skämmigt :-P

• dahlia92

Hahah oj redan.. synd att vi inte är i samma alla tre :( hade varit jättekul :) hoppas på våran tur denna månaden! :)

• dahlia92

Ja nu kör vi på så det ryker haha har fortfarande mensvärk så kör på några dar till

• dahlia92

Hade aldrig trott att det skulle vara så svårt att bli gravid.. andra blir det titt som tätt men inte jag. Trodde inte att det skulle vara så komplicerat :)

Svar på tråden ömma bröst!