ömma bröst!
Jag hoppas verkligen det tar sig denna gången!! Vi köpte en kombi idag också så det är fixat :D
Jag hoppas verkligen det tar sig denna gången!! Vi köpte en kombi idag också så det är fixat :D
En Ford Focus Flexifuel (miljöbil) :D
Jag har ömma bröstet bara, har inte märkt något annat :/ Men det har ju bara gått 5 dagar sen ägglossningen också:) Dudå?:)
Beställ det inte förrens du vet att du inte är gravid! De kommer jättefort ändå :)
Men jag hoppas både jag och du får positivt nu!! :D
Åh nej! Då får vi verkligen hoppas på att du är gravid nu då!!
Jag förstår vad du menar, man kan ju börja undra hur allt står till men jag tror att det är lugnt! Det är nog inget fel på varken dig eller din pojkvän :)
Jag kände ett hugg förut i magen/kanske äggstocken? Men det var bara ett och sen var det över ganska fort men det var så att om jag inte hade legat i sängen hade jag nog böjt mig över i ren reflex! Hoppas dock på att det var när det fäste (hoppashoppashoppas)!!
Efter att jag fick hugget så har det ömmar mer och mer i brösten under dagen och förut när jag böjde mig ner och lyfta upp en av katterna så stack det till lite på samma sida som det högg till förut under dagen! Det känns verkligen som om det har tagit sig den denna gången men jag vågar inte hoppas för mycket... Hur tidigt kunde man testa? :D
Hej på er!
Nu i två dagar på raken har jag vaknat med illamående och huvudvärk och idag när jag vaknade så gör det ont i brösten bara det nuddar täcket!!! Helt sjukt :( Sen så har jag varit varmare i typ 3 dagar, 37,0 upptill 37,2 när jag brukar ligga på 36,6-7!
Blev för nyfiken och tog ett test imorse som självklart var negativt för även om det är något så är det ju för tidigt:) Men jag känner mig verkligen gravid men samtidigt vet jag ju inte då det i sådana fall är första gången:)
Hur går det för dig dahlia? Några symptom än så länge?:)
Jag har ju inte riktigt koll på min cykel eftersom mini-piller tar bort både mens och ägglossning men jag har räknat på att jag borde ha bim mellan den 30 april och 2 maj :) Så det är ju inte så långt kvar!
Kollade på testet igen och det ser ut som sist då jag la upp här så jag vågar inte lita på det men det KAN ju vara ett svagt som blir starkare! :D Finns ju självklart en chans att jar skengravid men jag har faktiskt inte stressat över det så mycket så tycker att det vore konstigt!
Eftersom att ni inte myste så mycket under ägglossningen så finns det ju en chans att det inte tog sig på grund av det :/ Men hoppas att det blev ändå, du kanske inte får symptom förens om några veckor!:) Johannah hade väl inte så mycket symptom innan hon plussade?:D
Så, världens längsta meddelande blev det typ , haha:)
Ja men dåså! Då får vi hoppas att det tar sig för dig :D
Usch vad jobbigt!! Du får ge dig ut på en shoppingtur :D
Det är ju svårt att veta om det är ett spökstreck eller inte :/ Min sambo såg det också direkt men det är sååå svagt men jag hade ändå tänkt vänta till på måndag egentligen så tar ett nytt då:)
Jobbigt att få större bröst, i alla fall för mig som redan har stora! Eftersom att jag är överviktig så växer ju brösten till sig också, haha:)
Har förövrigt mått väldigt illa idag och haft lite förhöjd temp :(
Jag vet! Därför känns det som att jag är skengravid gör det brukar väl inte komma så tidigt annars? :o