• Johannah01

Jag berättade för min chef precis. Jag trodde vi skulle ha ett möte idag 13.30 men jag hade visst kollat fel på datum, så lämnade ändå lite papper till henne å vi pratade lite, sen sa jag " jooo duuu... Jag skulle säga en sak..." Varav hon avbröt mig å sa" jo jag tror jag redan vet, du är gravid va?:D" jag frågade hur hon visste och tydligen så hade dom andra cheferna ( vilket den ena är en gammal god arbetskamrat till mig) misstänkt det på mig för flera veckor sedan. Haha men så skönt att dom redan misstänkte, så mycket lättare de kändes haha :D hon berättade att hon suttit och granskat mig på senaste personalmötet haha!

• Johannah01

Jag var jätte nervös!! Haha. skönt att det är sagt. Är i vecka 13, 12+1 :) tror jag var i vecka 7-8 när jag var på de mötet där dom sett det på mig;) Jag går upp i vikt, handlar nog om att jag blivit tröttare och tränar inte på samma sätt längre. Men tänker att detta året får jag vara tjock och nästa år blir det hårdträning ;)

• Johannah01

Tills magen sväller ;) de gör den ju med en gång för dom flesta :D nej då jag tror att ni fixar detta snart:)

• Johannah01

Ja precis, där e ju förklaringen till att service tagit sig än! :) åh vad kul att ni snart flyttar dit :)

• Johannah01

Men va händer om ni har sex varje/varannan dag istället för att stressa med dessa tester, börja nu å testa en månad framåt :) ? Då borde de ju ta sig. Låt han komma djupt inne och lägg er med benen upp mot taket efteråt så de rinner in ;)

• Johannah01
    dahlia92 skrev 2014-06-16 21:17:56 följande:

Jo han vill men men han fattar inte att det bara finns typ två dagar man kan bli gravid på i månaden. Ärligt talat tror jag att han vill mer än mig. Igår lekte han med min morbrors barn och körde runt dom i cabbe osv och han säger hela tiden att han vill ha barn medan jag har nästan slutat bry mig. Tappade verkligen lusten när det tar sån tid och blivit orolig nu när jag kanske inte ens kan få barn och känner att då kan det kvitta. Men min sambo väljer barn framför mig hahaha så skulle jag inte kunna få barn vill han inte vara med mig säger han. Hoppas att han skojar. :) nej förlåt att jag låter så negativ men har tänkt på detta konstant i ett halvår och blir trött när det aldrig tar sig. Dig tog det sig ju för direkt lixom. Blir väldigt deprimerad o vill testa alla möjliga saker som går innan jag får söka hjälp.. någon temp har jag inte ens så får väl införskaffa mig det med. Förlåt för långt inlägg o utan styckeindelningar men skriver från mobil. Får inte internet till datan än på ett par veckor^^

Men om ni har sex så sällan så tror jag inte att det är något fel på dig, tror inte du ska oroa dig. Dom säger ju att stress/oro kan försvåra också. Man blir ju ivrig och vill att de ska ta sig med en gång, kan tänka mig att det är knäckande när det tar tid:(
Svar på tråden ömma bröst!