Inlägg från: Anonym (aaaaa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aaaaa)

sista dagen !

Hej.
    Jag har ätit T. Citodon i ett år, uppehåll November, men sedan ärit va 4 tabletter / Dagligen. 
    Idag tar jag mina 2 sista och är sen utan helt. Kommer jag känna av massor ? eller hur brukar de bli, och NÄR brukar vara värst? 2a 3a eller 6 dagen? ex? Vad kan lindra ?

Jag jobbar med akut sjuka och känner mej stressad för detta att jag ska bli dålig . 

• Svar på tråden sista dagen !
  • Anonym (aaaaa)

Vadå? Bara för jag jobbar med de betyder de att jag ska veta allt om AT? Förvånad sen självklart vet jag va de är för en medicin, och Som frappa säger så används den inte så mycket !

är på Andra dygnet nu, tog sista tors kl 08 ca. Känner inget ännu? Är de normalt? slipper man då?

• Anonym (aaaaa)
    frappa skrev 2014-03-22 11:29:54 följande:

Nä, det värsta i mitt tycke är myrkrypningarna, det verkar man oftast slippa på kodein.

Men trött och omotiverat seg, bör du bli.

Och lite andra små grejer kan dyka upp.

Har du inget minne av hur det var i November?

va så sjuk i annat då så vet inte ? vad kan man stöta på då? Och hur länge brukar de vara?
    det ända ja känner är slö o lite trött!
  • Anonym (aaaaa)

när brukar dem två jobbigaste komma då?

• Anonym (aaaaa)

Okey. Hoppas du har rätt.  Vad blir de annars för symtom? på just KODEIN? 
    Jag är bestämd med att sluta och istället ta annat för min värk som akupunktur mm. 

men hört att 3:e dagen ska va den västa ? för de tar en stund innan allt lämnat kroppen? eller?

• Anonym (aaaaa)

nej men menar mer symtom överlag . vad som är vanligast här!

• Anonym (aaaaa)

3 1/2 dygn nu, känner inte något alls? 
    är jag den som fixar detta då tro? 

• Anonym (aaaaa)

Ja känner mej lätt irriterad, kort tålamod och lite down.. antar de är en orsak till stopp?

Svar på tråden sista dagen !