Blir galen på bonusen!!!!
Jag orkar inte. Jag orkar verkligen inte mer!!! Ungen driver mig till vansinne! Jag jobbar med psyk patienter varje dag, när Haag kommer hem vill jag bara få lite andrum, slappna av en stund för att återhämta mig. Sambons unge är tre år, hyperaktiv, kan inte sitta stilla, trotsar, förstör saker, gör illa mina djur, lyssnar inte, bryr sig inte. (Diagnos eller trots, detta driver mig till vansinne) ingen lugn stund, inga roliga lekar, för går hon in på sitt rum någon minut så passar man på att vila. Barnet är en riktig energi slukare, och med tanke på mitt både fysiska och psykiska jobb klarar jag inte detta mer. Jag orkar inte!!! Håller på att gå in i väggen. Vi har barnet fredag - onsdag och det är precis vad jag klarar av, egentligen inte, men det går. Och så dröjer det nio dagar ca. Innan barnet kommer hit igen, då har man knappt hunnit ladda om batterierna, det är på gränsen. Vad gör man med en hyperaktivt barn? Hur får man ungen att lyssna och ta det lugnt. Vi har försökt med allt känns det som. Min sambo orkar inte heller, han är helt slutkörd men har lite mer ork än jag då han inte har samma psykiska arbete som jag och det är ju såklart hans barn, han har ju inget val. Mamman orkar säkert inte heller, det märker man även fast hon inte har moral att erkänna det. Ska ungen bidra till en separation? För jag orkar seriöst inte mer, har bara lust att lägga mig ner och skrika ut. Totalt slutkörd utav en treåring. Jag vill såklart ha egna barn och jag och sambon står i äggdonations kö sedan en tid tillbaka pga. Vissa saker. Men jag kan inte sluta tänka på hur fan det skulle gå till med en bebis mitt i allt. Visst hans barn kanske lugnar sig när bebisen väl är här, men tänk om barnet inte gör det?? Om det är en diagnos, tänk om det då är ifrån pappa, ska vi då ha två barn med hyperaktivitet, ser framför mig hur jag kommer slita håret av mig....hjälp