Inlägg från: gullibjörn2 |Visa alla inlägg
  • gullibjörn2

Min älskade lilla katt bara gick och dog igår :(

Vet inte hur jag ska orka, bara gråter och gråter, var min bästa vän. Det var igår hon var som vanligt, åt och gissade, spann m.m kan säga det med att för 4 år sedan trillade hon ner för 3 våningen utan skador. Men så igår satt vi och åt och radion var på. Hon kom och strök sig mot våra ben och åt mat. Gick iväg och plötsligt hörde vi en duns precis som om katten busar ifrån soffa till golv för vår andra katt var i köket. Vi tänkte inte mer på det för det är ju så vanligt. Mun make går ut efter 5 minuter när vi ätit färdigt och där ligger hon :...( med öppna ögon, munnen öppen och tungan ute. Vad kan ha hänt? Svärfar tittade men ingen bruten nacke ifall hon trillat på något konstigt vis. Bara gråter och gråter, fattar ingenting kan det vara hjärtat?

• Svar på tråden Min älskade lilla katt bara gick och dog igår :(
  • gullibjörn2

Så himla konstigt :( hon var e innekatt i en lägenhet

• gullibjörn2

Hon ska begravas idag, kan man ringa fast man inte ska beställa tid?

• gullibjörn2

Dom har bara jour öppet idag

• gullibjörn2

Dom har bara jour öppet idag

• gullibjörn2

Vad är hcm? Och nej vi ska inte begrava henne på villaområdet

• gullibjörn2

Det konstigaste är att hon visade aldrig några tecken på att hon var dålig, andades som vanligt, åt som vanligt och lika pigg och glad och sedan helt plötsligt bara dö :(

• gullibjörn2

Hon var blå om läpparna, brukar det inte vara hjärtat då? Känns konstigt att man inte reagerade när det dustade till men katter får ju alltid sina ryk och ska hoppa på varje möbel, vi hade inte kunnat rädda henne för det tog mindre än 5 minuter så var hon död. Tycker det låter konstigt att dom dör så tidigt, hade en katt innan henne och han dog i cancer :(

Svar på tråden Min älskade lilla katt bara gick och dog igår :(