Inlägg från: Rosarosen |Visa alla inlägg
  • Rosarosen

Första barnet, november 2014

Väntar också första barnet i november.
    Längtar men är rätt orolig då jag bara nått vecka tolv.
    Kub- test i nästa vecka, hoppas att allt är bra med barnet.Glad

• Rosarosen

Har alltid varit känslig, men har blivit ännu värre nu. Stackars min sambo Flört Tur att han är van vid mina känsloutbrott, mitt humör förändras på några sekunder. Tycker att det är jobbit att gå upp i vikt då jag lidit av ätstörning stor del av mitt liv. Småäter hela tiden har redan lagt på mig fem kilo. Magen putar redan och brösten har blivit mycket mycket större.Glad Men samtidigt är jag världens lyckligaste <3

• Rosarosen

Är i vecka 14. Jag har en samtalsperson som jag går och pratar med, viktigt när man tidigare haft ätstörning. Jo nu känner man sig mest uppsvälld inte gravid. Men hoppas också att man vänjer sig med tiden. Ja man går från botten till toppen på några minuter. I grunden är jag så väldigt glad att jag äntligen är gravid, och överlycklig att cub visade att allt var bra med bebisen. Men känns jobbigt med  illamående,huvudvärk, humörsvängningar och viktuppgång. Konstigt det  känns att vara gravid ;) hihiFlört

• Rosarosen

Va kul grattis. Var också på rul i dag väntar också en liten pojke. Allt såg bra utGlad

Svar på tråden Första barnet, november 2014