Haft tre missfall inom ett år nu
Hej. Jag vill bara skriva lite för jag känner mig lite nere. Jag fick mitt sista missfall för ca 2 månader sedan o jag har fyra barn sedan innan men vill bara ha ett till innan jag är för gammal för barn. Jag e bara 33 år min minsta är i dag 7 år.
De två senaste missfallen var jag i vecka 12 båda o de e den veckan man önskar man ska gå förbi men så klart blev det inte. Jag är så besviken på mig själv men jag vet att där e inget jag kunde gjort för att förhindra detta men det är ändå så jobbigt.
Det andra som jag hade var fostret i vecka 12 o var så fint läkaren frågade mig flera ggr om jag ville se detta men jag sa nä. Smärtan innan de kommer ut var hemskt. Så jobbigt att genom gå.
Mitt tredje som var för ca 2 månader sedan var grymt jobbigt. Fostret var dött i redan vecka åtta o jag skulle vara i vecka 12. Jag blev sjukskriven en vecka för de tog så hårt på mig. De hela började att jag började blöda smått. Inte nått ont sedan efter nån timme så fortsatte detta o jag tänkte nä nu får jag nog söka för de. O detta gjorde jag o när jag efter 2 timmar kom in så när jag skulle kissa så kände jag bara pang. O massa blod. Men inget foster eller så.
Fick komma in på ett rum o sedan upp på en avd där de kollade. Fostret låg intakt men var dött. Två läkare kollade så de var säkra på sin sak. Sista gången de kollade så hoppades jag me hela mitt hjärta att de skulle leva. Men nä. Fy vad ledsen jag var. Blev inlagd o tableter upp i livmodern o sedan efter 4 timmar andra som man skulle svälja efter 6 timmar där kom allt. Så kände man sig tom igen.
Tänkte bara hur stor chans e de att man har tre missfall på raken???
Mår dåligt av detta än idag hoppas på att bli gravid igen o denna gång få behålla detta.
Läkaren har gjort en massa blodprover på mig som jag får svar nästa vecka. Se vad som är fel nått är på tok. Tre olika saker kan det vara vi hoppas på de bästa.