Inlägg från: Anonym (?!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (?!)

Intervju med Beatrice Ask om Sveriges narkotikapolitik

Hur kan detta fortgå undrar jag, jag skulle inte lita på människan att kunna ens knyta sina skor och hon bestämmer alltså över hur flera miljoner människor ska leva, och dö...

• Anonym (?!)
    spitulzd skrev 2014-06-07 16:40:52 följande:
    Hon trodde ju blint på att 37 personer hade dött i Colorado samma dag dom legaliserade marijuanan.

Jo, såg det, människan är direkt inkompetent, hur kan man ta så pass stora beslut och tvinga dom på en nation när man saknar basal kunskap om ämnet man regerar i?

Hon är ett sorgligt jäkla skämt och den gemene köttskallen nickar bara instämmande utan att tänka efter det minsta, det ger mig ångest att det är arvet vi lämnar till våra barn.

Hon är väl kd, så efter hösten slipper vi henne i alla fall, kan hoppas att en vettiga mer sunt tänkande individ tar den platsen och gör rätt mot medborgare.

• Anonym (?!)
    spitulzd skrev 2014-06-07 16:47:04 följande:

Fejkad artikel om massdöd 

Det var efter att marijuana legaliserats i Colorado som Dailycurrant postade ett påhittat inlägg om att hela 37 personer dött av att ha överdoserat drogen. Alla dödsfallen skulle enligt sajten även ha skett den 1 januari, då lagen trädde kraft. I texten är en chef på sjukhuset i Denver citerad enligt följande: "Jag har lagt fem collegestudenter i liksäckar bara innan frukost, och fler lär det bli". 

En upprörd Beatrice Ask postade genast på sin Facebook följande: "Dumt och sorgligt. Min första motion i ungdomsförbundet hette Krossa Knarket! I den frågan har jag inte ändrat uppfattning alls."

nyheter24.se/nyheter/759811-beatrice-ask-lura...

Jag kan helt ärligt säga att jag inte förstår detta, hon har totalt och helt och hållet idiotförklarat sig, gjort åtlöje av landet. 

HUR kan hon behålla sin post efter detta, om inte sparken borde hon dra sig tillbaka och avsäga sig uppdraget hon uppenbarligen inte har kunskap nock att sköta.

Svar på tråden Intervju med Beatrice Ask om Sveriges narkotikapolitik