Inlägg från: lilljohansson |Visa alla inlägg
  • lilljohansson

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-07-24 21:38:34 följande:
    Haha jag har suttit ikväll och kollat på mammakläder och jag är inte ens gravid :P (vad jag vet iaf)..

Men när jag vlev gravid med sonen så kollade jag bebisaker hela kvällarna :) de ca så roligt att drömma sig bort lite och planera :)
    haha mammakläder har jag inte börjat kolla på än.. mycket sötare med bebiskläder =P det e jättekul o drömma sig bort =)
  • lilljohansson

alltså jag känner mig inte särskilt gravid.. ömma bröst o trött men det e allt.. e rädd att nåt kommer att ske..

• lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-07-27 11:43:02 följande:
    Känner inte heller något nästan, är många som inte märker så mycket
    corran skrev 2014-07-27 11:02:46 följande:

Ska försöka hålla mig så länge som möjligt, testar som tidigast på onsdag :)

Spännande
    men har du nåt illamående eller så? 
  • lilljohansson
    corran skrev 2014-07-27 11:02:46 följande:
    Ska försöka hålla mig så länge som möjligt, testar som tidigast på onsdag :)
    gud vad spännande.. håller tummarna för dig!
  • lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-07-27 14:01:21 följande:
    Till och från men inte så mycket ömma bröst och trötthet är det jag mest märker
    jo samma här.. illamående blir mest när jag e väldigt hungrig..
  • lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-07-27 16:00:59 följande:
    Mitt illamående kommer på eftermiddagen oftast. På morgonen kan jag äta hur mycket som helst :p
    haha härligt =) så länge man får behålla det med då =)
    corran skrev 2014-07-27 17:08:13 följande:

När jag vänta sonen så kom illampender runt v 6-7.

ok.. kanske kommer snart då =( 
  • lilljohansson
    Kawinna skrev 2014-07-27 16:00:59 följande:
    Mitt illamående kommer på eftermiddagen oftast. På morgonen kan jag äta hur mycket som helst :p
    haha härligt =) så länge man får behålla det med då =)
    corran skrev 2014-07-27 17:08:13 följande:

När jag vänta sonen så kom illampender runt v 6-7.

ok.. kanske kommer snart då =( 
  • lilljohansson

Har börjat jobba igen efter semestern.. Igår gick jag med huvudvärk hela dagen.. Och är dödstrött på dagarna.. Va tvungen att berätta för närmaste arbetskamraterna så dom vet varför jag e trött o hängig.. Jobbar på förskola så inte det lättare att ta ett lugnare tempo o så..

• lilljohansson
    Milleman skrev 2014-08-05 16:15:03 följande:
    Hoppas de anpassar dina arbetsuppgifter!
    lättare sagt än gjort för tillfället då vi hela hösten kommer att gå på knäna
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)