• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Kawinna skrev 2014-04-07 10:55:16 följande:
    Äl den 9:e enligt app! kände ett litet hugg i vänster sida igår kväll så det kan ju vara ägget som släppte. Blir iaf mys några dagar nu framöver

Spännande! Snart får du ockaå börja leta symptom då ;) :P
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 11:57:40 följande:
    Ja, det är ju det roligaste :p hoppas bara att det även blir ett positivt test om någon vecka!

Håller tummarna stenhårt! :) blir ett januari barn isf va? :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 12:50:49 följande:
    Ja, det blir det! Känns bra med det faktiskt

Kissade för 10 min sen och nu är jag kissnödig igen :O om jag inte är gravid då är min kropp expert på att luras!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-07 14:01:53 följande:
    Hoppas hoppas! mysigt med decemberbebis!

Ja jag är lite kluven egentigen angående decemberbaen om jag ska vara äröig men det är ju trots allt viktigast stt man får ett friskt barn inte vilken månad den är född :)
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-07 17:21:02 följande:
    Jag hoppas ni får plus snart och jag hoppas även jag får plus denna månad. Tror jag har ÄL typ nu så jag hoppas det tar sig 

Håller tummarna för dig Också! Använder du äl tester?
  • corran
    Sofie92 skrev 2014-04-08 07:23:24 följande:
    Nej, vi har inte gjort detta till något "jobb" som vi gjorde med förra. Jag var bara stressad och deppig hela tiden men det var mest för att jag inte visste om jag kunde bli gravid. Men det tog 1.5 år att bli gravid då. Så nu köper jag inga tester då jag ofta brukar ha några känningar när ÄL kommer. Men kommer det att dra ut på tiden även denna gång så blir det att köra på äl tester.

Okej, hoppas att det inte tar allt för lång tid denna gången :)
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-04-09 07:34:54 följande:
    slutade med piller den 1:a april och idag kom mensen =) tänk att man kan bli så glad över att få den :P haha men nu är det bara att köra =) 

Härligt! Hoppas det blir en januaribebis nu då ;)
  • corran
    sjl89 skrev 2014-04-09 23:19:59 följande:
    Nu ska mensen komma på tisdag sen sätter vi igång här hemma :D dock skulle inte min sambo orka med varannandag sex så förhoppningsvis kan vi försöka ha sex varje dag där runt äl iaf:) hade sex ett par dagar runt äl den här månaden så visst kan det ha blivit något men jag känner ingenting och tror den chans sen är minimal! :p Hur gör det för dig corran?? Älskarlivetkärlek hoppas det tar sig den här gången :D

Har bim idag, en liten rosa/beige flytning nu på morgon, hade dock sex i natt så det är väl 50/50 om mensen är på imtåg eller om det är något brustet kärl igåe sen sexet. Får se :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-04-10 10:24:41 följande:
    Hoppas att det bara var ett brustet kärl! Spännande ska du testa snart eller väntar du lite?

Inget mer blod än så länge, men menavärk har jag, känns som att mensen kommer snart. Kommer det inge mer blod idag så testar jag imorgonbitti :)
  • corran

Mensen är här och negativt graviditetstest, satsar på januaribebis istället då :) ny äl den 24e ca :)

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)