Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Rul idag, allt såg fint ut! :) Blir en pojke <3
Rul idag, allt såg fint ut! :) Blir en pojke <3
Haha ja massa pojkar överallt!! :D 2 dagar bara :) Enligt mens/äl ska bf vara 19/10 men de blev 21/10 på rul!
Ska börja baka på ett syskon nu till lilla dottern på 1 år :) men är lite skraj.. Upp i sadeln igen. Min första graviditet slutade i ett missfall innan dottern blev till. Vill liksom inte uppleva det igen, så rädsla förtar lite längtan för mig. Ska fokusera alla tankar på dottern och låta detta bli "som det blir"
Fy vad pinsamt, test som jag tagit efteråt har varit negativa. Jag som redan hunnit berätta för folk. Hört av mig till dem och förklarat hur det var. Nästa gång berättar jag inte för någon förrän i vecka 12.
Oj här var det längesen jag skrev. Fick mensen på dag 72. Bör enligt kalendern ha äl snart. Vi har börjat försöka :)
Fortfarande inte fått min mens. Ska göra ett nytt test imorgon bitti. Nu tror jag att jag kan vara gravid ändå!
Kul med lite "action" här i tråden igen :)
Kul att ni börjat försöka Milleman, hoppas det går bra!
Katta1, får hoppas estet blir positivt då :)
Hur går det för dig, Corran?
Här så växer sonen så det knakar, han är drygt fyra månader nu! Om lite mer än en vecka får vi nycklarna till vårt nya hus, ska bli så skön att flytta.
Tack! Men min kropp är inte enkel att tyda. Sen så "letar" man ju tecken på graviditet fastän man inte vill. Men ont i fogen bak har jag. Kan ju bero på att vi flyttat ut på båten och det är lite andra kroppsställningar som gäller men ändå konstigt att jag har så pass ont. Och i svanskotan. Asont. Vet inte varför.