• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jumjum84 skrev 2015-01-17 10:49:52 följande:

Hej!

Får jag hänga på?

Jag och maken har en son född 09. Han kom till efter 3 års kämpande med hormonbehandlingar och kämpande mot pco och ständig utebliven ägglossning. Han är världens goaste unge och vi är så glada för att vi har honom. Hängde på fl jämt och ständigt när vi försökte få sonen men nu är jag tillbaka. :) Vi ville redan för några år sedan få ett syskon men blev nekade hjälp då jag vägde för mycket. Idag väger jag 43 kg mindre efter en gastric bypass. Kroppen verkar ha kommit igång och nu längtar vi efter en liten till. Förhoppningsvis går det av sig självt men gör det inte det så får vi förhoppningsvis hjälp denna gång.

Mensen har precis tagit slut och nu laddar vi för en ägglossning inom kort.

Välkommen! :)
    Va jobbigt att det varit så besvärligt för dig, men vilken lycka att du trots allt har en fin liten kille hos dig nu!!
    Hoppas det går bra den här gången utan dvs behandlingar.
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2015-01-20 22:21:58 följande:

blev mens sist o nu närmar jag min ägglossning, va borta lite då jag va lite deppig över att det inte ville på 6e försöker så nu är vi inne på försök nr7..

Jumjum84 skrev 2015-01-21 22:27:19 följande:

Ägglossning på gång här med. Troligtvis på söndag men vi får se. Spännande :)

Närmar mig nog äl också :) Borde vara på söndag!
    Håller tummarna för oss alla den här månaden.
    4e försöket efter ma blir det nu.

• corran
    saranen skrev 2015-01-23 18:36:52 följande:
    Håller tummarna massor!
    Tack! :)
  • corran
    Milleman skrev 2015-01-26 19:25:10 följande:

Sega flytningar, ont i nedre magen och hugg i ljumsken. Alla tecken på ägglossning. Men negativa tester. Undrar varför?

Va konstigt :/ Jag brukar få sånna flytningar ca 3-4 dagar innan äl
  • corran
    Milleman skrev 2015-01-26 22:51:57 följande:
    Jag ser nu i min app att jag inte fick positiva test förrän 4:e dagen med äl-symptom. Tror att jag har ett test till. Får kika imorn :)
    Ja det är säkert på g iaf :)
  • corran
    saranen skrev 2015-02-06 18:31:34 följande:
    Åhhhhhh stora grattiskramar <3 Så värd du är detta!
    Tack! <3 Känns helt underbart! 

Hur mår du? Vilken vecka är du i nu? :)
  • corran
    saranen skrev 2015-02-06 18:53:34 följande:
    Njut njut o nu ska allt gå vägen!!!!

Vecka 15 igår! Veckorna flyger iväg när man redan har ett barn o lägga energin på! Jag mår tipp topp bra. Ryggen gnäller lite beroende på vad jag gör men den krämpan tar jag gärna bara bebis mår bra! 4v till RUL!!
    Skönt att höra att du mår bra! :) Spännande med rul och få se lillbebisen <3 Ska ni ta reda på kön?
  • corran

Tack Kawinna! :) Dags för dig att föda snart? :D

Upptäckte rosa flytningar idag så får se vart detta slutar..

• corran
    Kawinna skrev 2015-02-07 23:36:31 följande:
    Ja, är i v. 36 nu så det närmar sig! Blir ev. Igångsättning så kan ju bli väldigt snart

Nej! Hoppas att det går över!
    Spännande!! :) Lycka till när det blir dags!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)