• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Ser ni något?
  • corran
    saranen skrev 2015-01-10 18:46:40 följande:
    Tycker jag ser nåt svagt

Men du, när har du beställt från TL? Jag fick hem en omgång med massa nya gravtester därifrån typ 2v efter mitt plus för att de hade haft fel i produktionen.... Vet en kompis till som också fick hem nya.
    :) Hoppas hoppas på stegring nu annars vet jag inte vad.. 

Jo jag fick också hem nya för ett tag sen och de är de nya jag har testat med. Men har läst väldigt mycket nu senaste tiden om spök med testlagret.. Kommer definitivt aldrig mer köpa graviditetstest därifrån!

Men cb känns mer "seriöst" och borde inte ge spök?
  • corran
    saranen skrev 2015-01-10 19:43:08 följande:
    Jag håller alla tummar & tår! Du har inget CB-digital hemma?

Ah. Ja då var det inte så. Verkar vara väldans olika. Jag har aldrig fått spökstreck med TL. Men förstår att du inte vill testa dem nå mera O nu håller vi tummarna att du slipper! (Om det inte ska komma ännu fler bebisar i framtiden!)
    Tog ett digital igår som va neg. Har ett kvar, ska se först om vanliga cb blir starkare :)
  • corran

Jaha, då kom de lite blod nu då..Snacka om att kastas mellan hopp och förtvivlan.

• corran
    Kawinna skrev 2015-01-11 15:06:32 följande:
    Cb såg absolut positivt ut! Hoppas att det inte kommer mer blod :-/
    Blöder idag också, inte jätte mycket men det är nog helt kört nu.
    Tack för alla tummarna ni hållt för mig iaf!
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2015-01-11 17:17:37 följande:

fick mensen idag trots att den skulle komma i torsdags efter uträkningen när jag såg när jag hade ägglossning.. har jätte ont i magen o frossa :'( blir så ledsen känns som jag aldrig får nr2..

Åh suck :( Känner samma just nu
  • corran
    Dakine skrev 2015-01-12 01:31:42 följande:
    Du fick nog ett tidigt missfall för det såg verkligen ut som ett svagt plus. 
    :( Bättre lycka nästa gång! 

Själv är man på försök nr 18. Börjar snart med pergotime. Ska bli spännande! 

Ja jag tror de jag också :( Tack!
    Håller tummarna att pergo gör susen :) 
  • corran
    Kawinna skrev 2015-01-14 09:47:32 följande:

Hur går det Corran? Blöder du fortfarande?

Ja igår kom mensen eller mf igång ordentligt :(
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2015-01-13 17:10:48 följande:
    tur att man inte är ensam med sina känslor :( kram på dig 
    Kram!!
  • corran
    er92 skrev 2015-01-17 03:09:43 följande:
    Oj nu var det länge sen jag var inne här :)

Här kom mensen på besked,14 dagar efter fast gubbe/pos sticka..

Jag såg absolut ett svagt streck på ditt cb, usch så trist att du började blöda :( nästa gång tar det sig och håller sig kvar :)

Vi har tingat en liten valp i gbg som jag och sambon ska bila ner och hämta, vi passade på att boka in en liten hotell semester där 2 dagar innan vi hämtar valpen så denna månad lägger jag stressen över äl testen på hyllan och njuter av våran barnfria "semester" , den lilla fyrbenta och dottern :) om jag har räknat rätt... så borde äl vara under våran tripp.. :) det lär väl märkas när mensen kommer ;)

Hur är det med dig nu? Slutat blöda? :/
    Tråkigt att mensen kom för dig också! :(
    Ja blödningarna är nästan helt över så nu hoppas vi på äl runt nästa helg!

Hoppas nästa månad blir bättre lycka för oss båda!!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)