Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Cb digital (köpte de för de var på halvapriset), annars hade jag inte köpt cb. Svindyra
Cb digital (köpte de för de var på halvapriset), annars hade jag inte köpt cb. Svindyra
Äl+4 idag och idag har jag haft sjukt mot flytningar.. Vitt tjockt klegg i trosa hela tiden. Riktigt vidrigt men hoppas det kan vara ett tecken?
Hade äl 27e och hade bara sex den 24e, sambon jobbade mktså det blev inge mer än så men jag tror nog att simmarna lever minst 3 dagar dygn kan :)
Ursäkta stavningen men plattan gillar att stava själv tydligen :P
Haha ja eller hur men då skull man ju bara ha typ 2 chanser per år att bli gravid ;)
Ja hoppas, har molvärk till och från också. Ska bli så spännande att se om det tagit sig :D
Äl+5 idag så ska försöka vänta till äl+9 iaf :) känns inte som att det är någon idé tidigare?
Nog för att man är bra sugen ;)
Roligt att ha en bunt hemma :) jag ska försöka undvik att köpa så mot test, har lagt ut så mot pengar på äl test denna månad så känner inte att jag vill köpa en massa gravtest också. Har ett hemma från apoteket och det får räcka har jag bestämt :) ev att jag köper ett till om jag får ett väldigt svagt plus eller om jag testar neg men mensen inte kommer.