• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

er92 skrev 2014-11-19 01:45:45 följande:
    Det gjorde det igår.. men typiskt nog var sambon på jobb :( satsar på nästa månad och januari när sambon har semester :) haha!

Trist att mensen kom :/
    Men du har alltså lika starka äl test hela tiden? Du är inte gravid redan då? :O Äl test ger ju utslag på hcg också!

Ja verkligen, hade ju såklart hoppats stenhårt på ett nytt plus.. 
  • corran
    er92 skrev 2014-11-19 19:36:09 följande:
    Testen visade som bilden jag skickade varje dag fram till i förrgår då test strecket var starkare än kontrollstrecket så jag antar att äl var i förrgår. Har lagt testen på hyllan tills nästa äl omgång. Om jag mot förmodan lyckats denna omgång så har jag haft riktigt tur! Haha satsar på en fin julklapp :) min kropp har varit allmänt konstig, det är som att "äl värken" aldrig släpper, höften och korsryggen får som nå stötar? Får ringa vc om det inte ger sig snart.. :)

Ja du hade ju rätt symtom och allt :/ Vi kanske får en fin julklapp till jul istället :)
    Jaha okej! Men ni kanske lyckades få till det dagarna runt äl ändå? Hoppas iaf :)
  • corran
    saranen skrev 2014-11-19 19:43:14 följande:
    Jag mår faktiskt alldeles utmärkt Är ju bara ÄL+3 ännu. Men åh så härligt med ett plus det vore nästa helg. Har ju Bim på makens födelsedag.
    Hoppas hoppas :)
  • corran
    er92 skrev 2014-11-19 21:03:06 följande:
    Dagen före och dagen efter
    Varför är du då osäker på att det lyckats då? Då har ni ju väldigt goda chanser?
  • corran

De flesta gravida här verkar ju redan ha kommit halvvägs och till och med längre i graviditeten nu :) Längtar tills det blir förlossningsdags för er, så spännande! :)

• corran
    saranen skrev 2014-11-20 19:44:35 följande:

Men hjälp vilken molvärk jag har ikväll. O så känns det som att det "bränner" till då o då. Aldrig haft nå liknande så här mitt i cykeln.....äl+5 idag.

Spännande! :( Hur går det?
  • corran
    saranen skrev 2014-11-23 21:42:14 följande:
    Mår ganska vanligt lite molvärk från o till, lite humörsvängningar. Lite blandad klmpott som kan vara både grav o pms. Hoppas på ett positivt svar på fredag på makens födelsedag!!!!
    Är bim på fre? :)
  • corran
    saranen skrev 2014-11-28 22:07:08 följande:

Finfin födelsedagspresent till mig & maken. Han fyller idag o jag nästa lördag!

Grattis!! :D var roligt! Håller tummarna att allt ska gå bra :)
  • corran

Positivt ägglossingtest här idag iaf så nu hoppas vi på plus om ca 2 veckor :)

• corran
    saranen skrev 2014-11-30 17:41:30 följande:
    Håller tummarna!!!
    Tack! :) Hur mår du? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)