Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Är lite lur på att äl närmar sig, tycket äl testen idag är positva, får se imorgon om de är neg så kanske äl är imorgon. Hoppas gör man ju :)
Är lite lur på att äl närmar sig, tycket äl testen idag är positva, får se imorgon om de är neg så kanske äl är imorgon. Hoppas gör man ju :)
Är ganska säker på att äl var igår/idag, hade ganska klar stegring igår på testen och även en massa sega flytningar igår så håll tummarna nu! <3
Men nej så tråkigt! :( Hoppas att aususti blir din månad igen <3
Men nej så tråkigt! :( Hoppas att aususti blir din månad igen <3
Nu hemkommen från USA! Är skönt faktiskt nu blir det 100 % bebisfokus, börjar med kontroll hos bm imorgon. Ska bli spännande att få veta hur jag ligger på "magkurvan" med tanke på diabetesen!
Hoppas på att jag får hoppa in här, har en dotter på 3år och vi är inne på 3e försöket har bim i helgen så får se om det tog sig annars hoppar vi på igen
Hej
Jag och min sambo längtar så efter en liten skrutt. Vi är inne på vårt första försök. Och första barn
Hade ägglossning den 26/10 enligt clearblue ägglossningtest digital. Och har bim 9/11. Inga symtom ännu och tog ett gravtest igår som visade negativt kunde inte hålla mig.... men kanske för tidigt för test nu. Men som sagt inga symtom så får säkerligen mens under nästa vecka.
Tycker det är kul och intressant att följa er andra också hoppas så många som möjligt plussar snart