• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Är lite lur på att äl närmar sig, tycket äl testen idag är positva, får se imorgon om de är neg så kanske äl är imorgon. Hoppas gör man ju :)

• corran
    saranen skrev 2014-10-31 19:13:34 följande:
    Testar imorn om den inte kommit.
    Hoppas hoppas på positivt!! :) Är dags för ett plus här i gruppen tycker jag! 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-10-31 19:32:07 följande:
    Härligt om det kommer igång så snabbt har du fått neg gravtest?
    Näst intill neg iaf :) 
    Såhär ser äl testerna ut iaf, väldigt förvirrande :P
  • corran

Är ganska säker på att äl var igår/idag, hade ganska klar stegring igår på testen och även en massa sega flytningar igår så håll tummarna nu! <3 

• corran
    Kawinna skrev 2014-11-05 10:59:00 följande:

Nu hemkommen från USA! Är skönt faktiskt nu blir det 100 % bebisfokus, börjar med kontroll hos bm imorgon. Ska bli spännande att få veta hur jag ligger på "magkurvan" med tanke på diabetesen!

Härligt! :) Hur har ni haft det på resan? 
  • corran
    BusigaSyrran skrev 2014-11-05 22:21:42 följande:

Hoppas på att jag får hoppa in här, har en dotter på 3år och vi är inne på 3e försöket har bim i helgen så får se om det tog sig annars hoppar vi på igenSkrattande

Såklart får du det! :) Väkommen!
    Håller verkligen tummarna för att det bli ett plus nu i helgen! :) 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-11-05 22:56:40 följande:
    Vi har haft det bra blir dock lite jobbigt att bo så inpå varandra med en kompis :p
    hehe ja det kan jag förstå, borta bra men hemma bäst! :)
    Hur mår du annars då?
  • corran
    lollan90 skrev 2014-11-06 19:26:02 följande:

Hej

Jag och min sambo längtar så efter en liten skrutt. Vi är inne på vårt första försök. Och första barn

Hade ägglossning den 26/10 enligt clearblue ägglossningtest digital. Och har bim 9/11. Inga symtom ännu och tog ett gravtest igår som visade negativt kunde inte hålla mig.... men kanske för tidigt för test nu. Men som sagt inga symtom så får säkerligen mens under nästa vecka.

Tycker det är kul och intressant att följa er andra också hoppas så många som möjligt plussar snart

Va roligt! :) Hehe ja det är ju så svårt att hålla sig från att testa, nästintill omöjligt ;)

Hller tummarna för ett plus! nu under helgen eller i början av nösta vecka :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)