Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
När är bim? :)
Kawinna - jag har köpt alla mina mammakläder på hm :)
Min man säger att jag är gravid nu. Får se om det stämmer :P
Här på bim+1 kom mensen. Tråkigt som rackarns, men försöker se det positivt ändå. Kroppen behöver läka efter min trafikolycka för 2v sedan och därför orkade den säker inte bli gravid den här månaden. Så ser fram emot ny ÄL om ca 2v och massor av mys här hemma!!
Tack för era vänliga ord! Fick åka hem igårkväll. Dock utan både smärtstillande. Kände mig helt knäckt, har ju precis lika ont nu som i söndags. De gjorde massa neuro-undersökningar, prover, sjukgymnast undersökte fogar nacke och huvud. Lätt spänd i nacken men inget som direkt förklarar huvudvärken. De uteslöt iallafall propp. De kollade bebisen, tappen och livmodern - allt var normalt. Så jag fick åka hem.
Pga smärtan i både huvud och bäcken ringde jag barnmorskan i morse och bara grät, har så sjukt ont. Ångrar att jag tackade nej till sjukskrivning hos mvc-läkaren. Men nu verkar det lösa sig ändå! Hon ska ordna recept på citodon under dagen och tack vare att läkaren skrev i journalen att jag bara behöver be om det, så fixar han en sjukskrivning som jag får hem i början av nästa vecka! Nu kanske jag kan få vila och hoppas så att denna smärta ska försvinna, eller iallafall dämpas så jag kan ta hand om min lilla son igen (mormor är nu barnvakt när sambon jobbar)!
Fick även kontakt med kuratorn som jag ska träffa nästa vecka. Är helt psykiskt utmattad av värk, oro och stress. Ska bli skönt att få komma och prata med någon :)
Ursäkta att jag bombar er men jag bara måste säga att jag har världens bästa barnmorska. Hon har fixat och ringt runt till läkare och psykologer halva dagen så nu har jag äntligen fått smärtlindring i form av citodon! 35 min tog det sen var huvudvärken borta :D 5 1/2 dygn med enorma smärtor är borta!!! Är dock rätt groggy men det för inget, är så himla glad att det inte gör ont längre :)