• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Tack tjejer! Är så nervös att testet ska vara helt blank imorgon och att detta bara vara ett spökstreck,,

• corran

Kunde inte ha gått bättre Hjärta Hela jag skakar fortfarande! Som jag väntat på det här! Äntligen! Hoppas allt går bra nu!
  • corran
    Milleman skrev 2014-08-26 16:16:33 följande:

Corran: ååååååh! Det är ni värda!! Grattis!! Hur berättade du för mannen din?

Har inte berättat än haha men ska göra det ikväll när sonen somnat :) Ger han nog det digitala testet bara :)
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-08-26 15:52:18 följande:

ni gravida.. vilken vecka e ni i nu och hur mår ni?

Är ju bara i v 4 och känner inte så mycket förutom lite mensvärk och lite spända bröst :)
  • corran
    Erli skrev 2014-08-26 16:04:47 följande:
    15+2 är jag, bf på alla hjärtans dag! Kasst blodtryck = yrsel och svimmningskänsla hela tiden. Foglossning redan och går hos sjukgymnast. Men det kunde varit värre så jag njuter ändå så gott jag kan :)
    Låter inte roligt :( kram 
    men oj vad tiden går fort redan v 16! :)
  • corran
    Erli skrev 2014-08-26 19:54:37 följande:
    Känns rätt surt att redan ha så ont men det är bara att bita ihop och hoppas att tiden går snabbt ;)

Haha jag tycker tiden gått låååångsamt! Vill ha 17 sep nu, då är det dags för rul! Kram! Och stort grattis igen
    Ja det kan jag förstå! Typsikt att det skulle bli så.

Åh så mysigt med ul :)

Tack!! Äntligen :) När har du bf?
  • corran
    Erli skrev 2014-08-26 20:30:15 följande:
    Bf är 14 feb, alla hjärtans dag :D

Har gjort 1 vul och 2 ul redan men vi hoppas på att få veta könet på rul, vi är väldigt oense om vad som gömmer sig därinne ;)

Vad har du för bf?
    Åh med just det de läste jag ju nyss..nu kan jag äntligen skylla min förvirring på graviditeten ;) Vilken perfekt dag att ha bf på!

Min app säger 7e Maj :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-08-26 21:06:34 följande:
    Men stort grattis! Fy fan va härligt
    Tack!! Ja det känns riktigt bra! :)  
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-08-26 23:28:26 följande:
    Heja heja! Stort grattis!
    Tack! Har du fått utslag på äl tester än? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)