Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Så konstigt :( men rfsu är mindre könsliga än andra test tar längre tid för dom att cisa positivt.
Så konstigt :( men rfsu är mindre könsliga än andra test tar längre tid för dom att cisa positivt.
Jag har inte gjort något test idag men jag fick rosa på pappret nu imorse så antar att mensen är påväg oxh att mina "plus" bara var spök...ågot tea
Åh så rolgt! stort grattis! :D
Ska nog göra ett test kväll ändå..men är 99 % säker på att min blödning idag betyder mens på imtåg då jag alltid har spotting några dagar innan men. Känns bara så surt att jag fått synliga streck på gravtest 2 gången.. Det gav mig verkligen hopp mwn imorse försvann allt hopp när jag upptäckte blod på pappret.
Visst ma KAN blöda lite även om man är gravod men eftersom jag alltid gör det innan, ens så känns detsådät..
Är mest ledsen över att testen vosat så fel..
Ja testet va negativt så får göra ett 6e försök verkar det som!
Nu är den riktiga mensen här, nytt bim blir ca 28-29 Augusti! Ett 6 e försök men tänker F*N inte ge upp! :)
va på hälsomöte hos barnmorskan igår.. känns mer på riktigt nu..
Jag har haft stickningar och molvärk i livmodern i fyra dagar nu (kom ungefär 3-4 dagar efter eventuell äl), det går i perioder under dagen och ibland är det mer och ibland inget alls. Är det någon av er som har varit med om liknande och vet vad det kan bero på?
Tack tjejer! :)
Min är ganska neutral eller vad man ska säga, det är inte så att han är jätte upp i varv som jag är men han bryr sig ändå och visar intresse på ett bra sätt :)
Hur är det för er?