• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jessbox skrev 2014-03-21 17:53:13 följande:
    Precis så känner jag också. Vill inte gå Och bygga upp några förhoppningar om att de äntligen tagit sig. De bästa vore väl om man bara kunde stänga av och inte tänka på de alls fram till bim. Men de är omöjligt haha ?

Ja, verkligen! går knappt att koppla bort trots att man håller på med massa annat :p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 10:46:29 följande:
    Hur går det för er? :)

Negativt igår igen. .. tänkt testa igen om några dagar men nu känns det som om att mensen ska komma när som helst.

Hur går det själv? hade du äl i helgen?
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 11:33:00 följande:
    Hur långt har du kvar till bim? 

Nä väntar fortfarande på äl..kör med äl tester nu varje dag så hoppas på utslag snart! :) har beräknad äl 26e-27e :)

Bim på torsdag okej, då är det dags att börja mysa då
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 15:00:27 följande:
    Håller tummarna! :) ja absolut! ;)

ingen glad gubbe idag heller :( åååå va drygt det är att bara vänta.  

Äl testet ska ju ge utslag typ 24-36 h innan ägget släpper så antar att det är några dagar bort innan äl :/ vill att det ska vara NU!!

Åh, va drygt! Hoppas att det ger utslag snart känns som om allt bara blivit en lång väntan tills att man får ett plus .:p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 16:27:35 följande:
    Ja haha

Börjar ana lite smått ömma bröst och lite öm/kosntig känsla rutn äggstockarna så antar att det är på G iaf! :) Hur många dagar innan äl kände du av syptom?

Härligt jag känner inte av min äl förutom att det kommer som en slemklump istället för flytning när det är dags. Fast vet inte riktigt om det är före eller efter ägget släppt :p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-03-23 17:08:34 följande:
    Jaha okej, hm tror det är innan/under äl man får sånna äggviteflytningar. Men jag kan inte gå på det eftersom att spermier påminner väldigt mycket om just äl flytningar så det kan luras i 1-2 dagar efter sex :/ 

Okej för mig går det inte att blanda ihop, är så tydligt :p
  • Kawinna
    Grey123 skrev 2014-03-23 21:07:22 följande:
    Hej! Får jag hoppa in här? Vi har bakat syskon sedan september förra året. Men jag har lång oregelbunden cykel så det har bara varit 5 försök. Vi har dessutom haft uppehåll i verkstaden för att undvika bebis vid julafton/nyår. Nu längtar jag efter att försöka igen o har inhandlat munkpeppar för att försöka korta ner min cykel.

Välkommen! Hoppas att det funkar hur gör du för att hålla koll på äl då?
    Jessbox skrev 2014-03-23 21:15:19 följande:
    Runt den 27/3 borde de vara :)

Jag tänker nog våga mig på ett test på tisdag... tror jag, beror på om symtomen håller i sig ska du vänta till bim? Vi har ju det samma datum!
  • Kawinna
    Favvoflickan skrev 2014-03-23 23:09:01 följande:
    Hejsan!

Får jag hoppa in hos er? Är också i startgroparna för att börja baka bebis nr 2 ????

Självklart, välkommen
    Grey123 skrev 2014-03-24 05:54:58 följande:
    Jag kör med ÄL-test o håller koll på flytningar. Det är ett stressmoment att inte kunna planera mer inför ÄL. Men egentligen kanske man skulle planera mindre.

Ja, att inte försöka tänka på det kanske är det enda rätta men det är ju så svårt!
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-24 10:19:26 följande:
    Tänkte testa då, men vet inte om jag vågar :/ e så rädd för neg

Men då är det bara att köra på nästa månad

Jag tror mensen är på g så för oss blir det påt igen nästa månad!
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-25 16:52:25 följande:
    www.familjeliv.se/hem/jessbox/gallery/phpee4qdh.jpg. Är det bara jag som ser ett streck eller ja två streck haha :D

Grattis, vad kul!
    sjl89 skrev 2014-03-25 21:41:14 följande:
    Hejhej! här ska vi precis börja med bebis nr 2 :) första bebisen blir iofs 5 i november ;) Planerar ju att det kommer ta några månader, enligt va jag har läst lyckas 7 av 10 inom 3 månader. Så förhoppningsvis tillhör vi dom där 7 :p Den här månaden gör vi ett halvhjärtat försök och blir det inget nu kör vi igång på riktigt nästa månad :p Har bim 15/4, långt kvar men borde ha ägglossning nångång nästa vecka :) Jag är 24 och sambon 25.

Dakine skrev 2014-03-25 21:51:10 följande:
    Vi försöker också med barn nr 2 nu. Vår son fyller 4 i september! Vi trodde det skulle gå lika snabbt denna gången, men är inne på försök nr 8 nu ! :S 

JAg är 26 (fyller 27) och sambon 28 (fyller 29) :) 

Välkomna hit hoppas vi blir fler som plussar snart!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)