• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jessbox skrev 2014-03-19 20:50:10 följande:
    Jag har sju dagar kvar & tycker att de är hemskt att gå & vänta! Tar de sig inte nu blir jag knäpp 😱
    Ja 7 dagar är bättre än 20 ;) 
    Men är väldigt fundersam just nu...enligt kalender ska jag ha äl den 27e, men min mens tog slut igår, är alltså på dag 7-8 i cykeln nu och igår och idag har jag haft stickningar/värk i höger äggstock samt mensvärk i ryggslutet/magen.. känns som att jag har äl nu men det borde vara omöjligt då jag har en cykel på ca 28 dagar :O Bli gaaaalen...
  • corran

Nä man blir verkligen galen..men men :/ Känner säkert av massa äl symptom bara för att jag vill ha äl.

Tråkigt Saris09 :/ Jag förstår lite hur du tänker kring december..OM jag blir gravid denna gången får vi ett bf kring 17 dec, har egentligen alltid sagt att jag inte vill ha ett decemberbarn men just nu känns det oviktigt :) 

• corran

Håller tummarna stenhårt för er som närmar sig BIM! :)

Jag bor i norrland (Umeå) :) 

• corran

Idag/ikväll ska jag börja med äl tester, sa innan att jag INTE tänkte hålla på med några tester men ändå köpte jag idag...visst är det märkligt att man inte kan låta bli?? 
    Halva priset på cb digitala så det gjorde det ännu svårare att låta bli..

• corran
    Jessbox skrev 2014-03-21 16:30:55 följande:
    Tänkte först testa Idag. Brösten e ömma & hårda + att ja mår små illa & är hungrig. Inbillar ja mig en massa eller är de riktiga symtom. Är rädd att ja bara går & önsketänker
    Va spännande! Håller tummarna för att det inte är inbillning! :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 11:25:37 följande:

Negativt igår igen. .. tänkt testa igen om några dagar men nu känns det som om att mensen ska komma när som helst.
    Hur går det själv? hade du äl i helgen?
    Hur långt har du kvar till bim? 
    Nä väntar fortfarande på äl..kör med äl tester nu varje dag så hoppas på utslag snart! :) har beräknad äl 26e-27e :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 13:34:06 följande:

Bim på torsdag okej, då är det dags att börja mysa då
    Håller tummarna! :) ja absolut! ;)
    ingen glad gubbe idag heller :( åååå va drygt det är att bara vänta.  
    Äl testet ska ju ge utslag typ 24-36 h innan ägget släpper så antar att det är några dagar bort innan äl :/ vill att det ska vara NU!!
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 15:46:24 följande:

Åh, va drygt! Hoppas att det ger utslag snart känns som om allt bara blivit en lång väntan tills att man får ett plus .:p
    Ja haha
    Börjar ana lite smått ömma bröst och lite öm/kosntig känsla rutn äggstockarna så antar att det är på G iaf! :) Hur många dagar innan äl kände du av syptom?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-23 17:00:59 följande:

Härligt jag känner inte av min äl förutom att det kommer som en slemklump istället för flytning när det är dags. Fast vet inte riktigt om det är före eller efter ägget släppt :p
    Jaha okej, hm tror det är innan/under äl man får sånna äggviteflytningar. Men jag kan inte gå på det eftersom att spermier påminner väldigt mycket om just äl flytningar så det kan luras i 1-2 dagar efter sex :/ 
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)