• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Äl + 8 idag och nu ikväll kunde jag inte hålla mig från att göra ett test och vet ni, det fanns faktiskt 2 streck där, dock alldeles för avagt för att kunna säga om det är positivt eller ej, så svagt att det inte går att fånga bra på bild. Men det gav mig iaf lite hopp. Blir ett nytt test på onsdag, håll tummarna stenhårt nu! Vill int ta ut något i förskott för det kan ha varit ett "söpkstreck" också eftersom det var så svagt.

Jag har en del symptom också som ömmande bröstvårtor och svidande kramper i magen och ländryggen.

• corran
    Milleman skrev 2014-07-28 19:22:04 följande:

Ja det är första testet. Kom hem från semestern igår.

Men var helt säker på att ägglossningen redan ägt rum.

Tog ett nytt test nu men det var svagare. Kan bero på att jag druckit och kissat mycket idag kanske.

Synd att vi glömde testen på semestern. Känner att jag har noll koll. Har ju inga symptom alls på äl nu.

Va synd, när kommer karln hem då?

Skulle gissa på att äl är idag eller imorgon utifrån det där testet. Man kan känna av älsymptom några dagar innan äggrt aläpper.
  • corran

Äl kan mycket väl vara imorgon också, ta ert nytt äl test imorgon med morgonurinwn så du får ett tillförlitligt svar. Hoppas verkligem att äl sker imorgon då hinner ni mysa rill det imoegon :) ägget är ju ockaå befruktingsdugligt upp till 24 h.

Sen om äl var idag så hade ni ju sex i fredags oxh det är ju bara 3 dagar sen då, chans finns det absolt änså :)a imorgon ox

• corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-28 19:34:26 följande:

Ååh håller tummarna! :)

Tack!

Hur går det för dig? Skrev till dig i en annan tråd nyss också men skriver här ockaå haha
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-28 19:53:43 följande:

Haha ohyes. Har svarat också. ;)

Haha svarar på de här, känns som att det här istället då :P

Använde du äl test de här försöket?

Haha ja du jag vet hur jäkla svårt det är att hålla sig ifrån att testa.. Har sagt för några dagar sen att jag int skulle testa förrän äl + 10 men ändå testade jag nu på äl + 8 :P

Känner su av några syptom?
  • corran

Har sagt det förut men ber än en gång om ursäkt för mina knasiga meningar.. Ve int vaedör de blir aådär men hoppas ni förtår vad jag skriver ändå ;P en

• corran
    Milleman skrev 2014-07-28 20:00:22 följande:

Corran: ja vi får hoppas det var i helgen eller är imorgon.

Håller tummarna för dig! Förstår att du inte vill ta ut i förväg! Testa om några dagar igen :)

Håller tummarna för att ni hur som helst lyckas pricka av ägget :)

Tack! :)
  • corran
    Erli skrev 2014-07-28 20:20:47 följande:

Ååå vad glad jag blir, hoppas så supermycket på att det ska bli starkare!!!

Erli skrev 2014-07-28 20:23:52 följande:

Tack :)

Jag mår rätt bra, illamående emellanåt och ömma bröst, men den här hemska oron kryper på mig emellanåt.. Vet inte hur jag ska kunna slappna av och våga vara glad. Så trist att flera flera veckor bara kommer vara minnen av oro och ångest.. Men det är bara att försöka hålla humöret uppe, tänka på annat och vara sysselsatt hela tiden.

Jag hoppas verkligen att jag får komma med ett glädjebesked på onsdag! Vore så himla roligt!

Skönt att höra att du mår hyffsat bra :) Ja den där oron den förföljer en ständigt.. Men att du mår illa och har ömma bröst borde ju vara bra texken på att allt står rätt tilö med bebisem :)
  • corran
    mrshellstrom skrev 2014-07-28 20:24:24 följande:

Japp körde med test som gav fullt förra fredagen. Vi hade prickat in varannan dag innan dess och sen lördagen efter testet.

Jag hoppas verkligen att mina test vänder till positivt snart!

Alla möjliga men vet inte om de bara är i mitt huvud. ;)

Okej :)

Ja det vore riktigt roligt om många får plus den här månaden!

Vad känner du av mest då? :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-07-29 09:41:28 följande:

Dagens (längst ner) test är faktiskt ännu starkare idag.

Lite ont i ljumske igårkväll och imorse men varför hade jag isf flytningar och "mensvärk" i fredags om jag inte har ägglossning förrän nu??

Då är nog äl imorhon tror jag :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)