Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Gäller att hitta sina knep
Nu jäklar ska det ta sig!
Gäller att hitta sina knep
ni som har barn.. när ska man kontakta mvc? känner mig helt vilsen just nu
Håller tummarna för er!
Varit hos bm på hälsosamtal idag, var lite nervös innan faktiskt! Men det gick hur bra som helst :) Vi fick tummen upp för vår utlandsresa så det känns bra, ska få UL innan så spännande! Hoppas nu bara att jag inte får några farlig krämpor till dess... Ska iaf dit igen den 18:e augusti för inskrivningssamtal :)
Jodå. Räknar med att ha ägglossning denna veckan.
Har gått upp lite i vikt och är så arg på mig själv. Gick ner i vikt i våras för att ha en bra utgångspunkt till graviditet. Så har jag gått upp allt igen och känner just nu att det är orättvist för min kropp att bli gravid nu.
Pendlar väldigt i tankarna nu. Om jag blir gravid får jag väl tänka på att äta riktigt bra och röra mig det som går.
Ja mycket mer flytningar. Men hade konstigt nog det två dagar förra veckan med. Men börjat få mer nu igen.
Äl + 3 idag.. Tiden kan inte gå långsammare!
Vilka gär har fått nidblödning?3 idag
Inte än men typ alla andra symptom (störigt att det både kan vara väder och mens som sätter igång dem dock)...
Är inne på försök 6 och hade förmodligen äl i början av veckan och jag hoppas det tagit sig nu. Jag ska börja små jobba lite nu i September, usch vill inte riktigt tillbaka. Min mens är sjukt oregelbunden den hoppar mellan 30-40 dagar Men jag märker äl genom flytningar och magont samt att jag oftast blir otroligt kåt då också.
Ja heja heja! Jag hade äl i lördags (test megapositivt i fredags) så kring den 30/7-2/8 tror jag min bim är. :)
Woho! Då hoppas vi på plus samtidigt. :)
När ska du testa?