Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Sega flytningar, ont i nedre magen och hugg i ljumsken. Alla tecken på ägglossning. Men negativa tester. Undrar varför?
Sega flytningar, ont i nedre magen och hugg i ljumsken. Alla tecken på ägglossning. Men negativa tester. Undrar varför?
Så kom turen till mig, ett fint plus blev det idag! <3
Vi har pausat lite i försöken då jag lever med ny kost och vill få det att funka innan en ny jätteförändring för kroppen till. Det känns så rätt för jag mår milsvid bättre med min nya kost och tror att nästa graviditet blir mycket bättre. Framförallt att jag kommer kunna vara positivare och gladare. Har ju haft oupptäckt glutenintolerans i flera år säkert. När jag var gravid sist och mådde dåligt av foglossningen blev det tyvärr mycket skräpmat som pizza och mackor och snabb mat tex pasta. Inte bästa kosten vid glutenintolerans direkt.
Vi har två resor inbokade men jag tror börjar försöka sen i maj igen :)
Ja, här är humöret på topp!
Ska ut och äta med maken strax då detta troligtvis är vår sista kväll utan bebis :) Känns helt sjukt att veta att vi snart har vårt barn här!
Kommer sättas igång imorgon med största sannolikhet så få se hur mycket sömn det blir i natt!
Hur går det själv? :)
Ja, här är humöret på topp!
Ska ut och äta med maken strax då detta troligtvis är vår sista kväll utan bebis :) Känns helt sjukt att veta att vi snart har vårt barn här!
Kommer sättas igång imorgon med största sannolikhet så få se hur mycket sömn det blir i natt!
Hur går det själv? :)
I måndags föddes våran prinsessa =)