• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Sega flytningar, ont i nedre magen och hugg i ljumsken. Alla tecken på ägglossning. Men negativa tester. Undrar varför?

• Milleman
    corran skrev 2015-01-26 22:28:20 följande:
    Va konstigt :/ Jag brukar få sånna flytningar ca 3-4 dagar innan äl
    Jag ser nu i min app att jag inte fick positiva test förrän 4:e dagen med äl-symptom. Tror att jag har ett test till. Får kika imorn :)
  • Milleman
    Milleman skrev 2015-01-26 22:51:57 följande:
    Jag ser nu i min app att jag inte fick positiva test förrän 4:e dagen med äl-symptom. Tror att jag har ett test till. Får kika imorn :)
    Förra månaden då alltså.
  • Milleman
    corran skrev 2015-02-06 17:37:12 följande:

Så kom turen till mig, ett fint plus blev det idag! <3 

Åååh supermegagrattis! Hoppas detta går bra nu! Håller alla tummar!!!
  • Milleman

Vi har pausat lite i försöken då jag lever med ny kost och vill få det att funka innan en ny jätteförändring för kroppen till. Det känns så rätt för jag mår milsvid bättre med min nya kost och tror att nästa graviditet blir mycket bättre. Framförallt att jag kommer kunna vara positivare och gladare. Har ju haft oupptäckt glutenintolerans i flera år säkert. När jag var gravid sist och mådde dåligt av foglossningen blev det tyvärr mycket skräpmat som pizza och mackor och snabb mat tex pasta. Inte bästa kosten vid glutenintolerans direkt.

Vi har två resor inbokade men jag tror börjar försöka sen i maj igen :)

• Milleman
    Kawinna skrev 2015-02-13 22:51:18 följande:
    Vad skönt att du mår bättre! Kommer säkerligen göra nästa graviditet bättre smile1.gif

Vart ska ni resa någonstans?
    Först blir det en veckas skidresa till Vemdalen. Sen blir det weekend i Skåne så det är bara en liten resa. Sen har vi fyra-fem veckors segling i juni-juli men då kan man ju hoppas vara nygravid :)
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2015-02-13 17:47:29 följande:
    jo jag mår förvånansvärt bra.. funkar fortfarande att jobba heltid på förskola =) det jag märker mest är trötthet då jag inte sover nåt typ på nätterna..
    Strongt om du tänker jobba så länge på förskola. Igår fick jag ta ett sprintlopp efter två 2-åringar som ville ha egna äventyr i skogen. Skulle sett snyggt ut om jag var i vecka 38 ;)
  • Milleman
    Kawinna skrev 2015-03-02 18:24:38 följande:

Ja, här är humöret på topp!
    Ska ut och äta med maken strax då detta troligtvis är vår sista kväll utan bebis :) Känns helt sjukt att veta att vi snart har vårt barn här!
    Kommer sättas igång imorgon med största sannolikhet så få se hur mycket sömn det blir i natt!

Hur går det själv? :)

Oj vad spännande!! Lycka till!!
  • Milleman
    Kawinna skrev 2015-03-02 18:24:38 följande:

Ja, här är humöret på topp!
    Ska ut och äta med maken strax då detta troligtvis är vår sista kväll utan bebis :) Känns helt sjukt att veta att vi snart har vårt barn här!
    Kommer sättas igång imorgon med största sannolikhet så få se hur mycket sömn det blir i natt!

Hur går det själv? :)

Hur har det gått för er? :)
  • Milleman
    lilljohansson skrev 2015-03-27 12:23:36 följande:

I måndags föddes våran prinsessa =)

Grattis! :D mår alla bra?
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)