Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Stort grattis Saranen!!! :D
Stort grattis Saranen!!! :D
62 dagar sedan mens här :( inte många gånger per år jag har ägglossning verkar det som.
62 dagar sedan mens här :( inte många gånger per år jag har ägglossning verkar det som.
Detta är väl ett gott tecken på att min kropp fungerar. Eller kan man få positivt äl-test utan ägglossning?
Jag är lite orolig för att min kropp inte funkar riktigt. Förra cykeln var på 62 dagar.
Nu är jag på dag 22 och om jag ska följa appen som utgår från att jag ska ha ägglossning imorgon så stämmer ju detta. Har fysiska tecken på ägglossning också.
Vi ska inte försöka denna månad, men troligtvis börjar vi i jan-feb.
Appen har programmerat att min cykel ska vara 36 dagar då det vanligtvis varit det innan.
Jag är kvar här och läser. Skriver inte in mig på bimlistan än då vi inte försökt nu :)
Jag har ju börjat med glutenfri kost sen 3 månader tillbaka. Och gissa vad som hänt?! Jag har inga känningar i mina fogar mer :O
Jag brukar ju ha det varje äl och mens.
För er som är nya här kan jag snabbt sammanfatta min förra graviditet med att jag hade sjukt ont i fogarna från v 8. Helt sängliggande stora delar. Har varit väldigt rädd för att bli gravid igen.
Har inte haft några bihålsinflammationer heller :O
PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!
Tänk om jag kan få en hyfsat normal nästa graviditet :D