• Milleman

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Stort grattis Saranen!!! :D

• Milleman

62 dagar sedan mens här :( inte många gånger per år jag har ägglossning verkar det som.

• Milleman
    Milleman skrev 2014-12-01 12:41:52 följande:

62 dagar sedan mens här :( inte många gånger per år jag har ägglossning verkar det som.

Just när man talar om det. Vita klumpar och riktigt klarrött färskt blod. Brukar jag aldrig ha. Hade ont i magen igår och har haft ömma bröst en vecka. Fattar inget
  • Milleman

Detta är väl ett gott tecken på att min kropp fungerar. Eller kan man få positivt äl-test utan ägglossning?

Jag är lite orolig för att min kropp inte funkar riktigt. Förra cykeln var på 62 dagar.

Nu är jag på dag 22 och om jag ska följa appen som utgår från att jag ska ha ägglossning imorgon så stämmer ju detta. Har fysiska tecken på ägglossning också.

Vi ska inte försöka denna månad, men troligtvis börjar vi i jan-feb.

• Milleman

Appen har programmerat att min cykel ska vara 36 dagar då det vanligtvis varit det innan.

• Milleman
    Kawinna skrev 2014-12-23 13:43:31 följande:
    Bra inställning! :)

Idag var jag till läkaren och fick insulin insatt, jag har haft lite högt socker och bebis var stor på tillväxtultraljudet igår. Får hoppas det går bra.

God jul på er allihop, hoppas ni får en riktigt fin jul :)
    Jag fick en stor bebis. Nästa gång skulle jag vilja ha en normalstor för att få känns på det med ;) Milton lyfte ju på huvudet nästan direkt.

Hur stor var hen?
  • Milleman
    Kawinna skrev 2014-12-26 19:43:39 följande:
    Aldrig är dem nöjda :P
    Milleman skrev 2014-12-23 16:23:27 följande:Jag fick en stor bebis. Nästa gång skulle jag vilja ha en normalstor för att få känns på det med ;) Milton lyfte ju på huvudet nästan direkt.

Hur stor var hen?
    Gick allt bra med förlossningen och sånt? :)
    runt 1600 g i v. 29...

Ja det gick över förväntan om man säger så. Vi/de visste inte att han var så stor. De kom på det mitt i förlossningen.

Han fastnade på väg ut men det kan ju hända om de väger 4,2 kg också egentligen.

Jag fick sy 3 stygn totalt. Och var uppe och kissa en timme efter. Jag vet ju inget, men jag förstår att det gick förvånansvärt bra.

Han vägde 5300 g.
  • Milleman

Jag är kvar här och läser. Skriver inte in mig på bimlistan än då vi inte försökt nu :)

• Milleman

Jag har ju börjat med glutenfri kost sen 3 månader tillbaka. Och gissa vad som hänt?! Jag har inga känningar i mina fogar mer :O

Jag brukar ju ha det varje äl och mens.

För er som är nya här kan jag snabbt sammanfatta min förra graviditet med att jag hade sjukt ont i fogarna från v 8. Helt sängliggande stora delar. Har varit väldigt rädd för att bli gravid igen.

Har inte haft några bihålsinflammationer heller :O

PEPPAR PEPPAR TA I TRÄ!!!

Tänk om jag kan få en hyfsat normal nästa graviditet :D

• Milleman
    corran skrev 2015-01-08 09:11:30 följande:
    Men oj kan de ge sån effekt? :O Men så himla skönt för dig!! Hoppas de fortsätter så nu :) 
    Om kroppen haft fullt upp med att kämpa mot all fel mat jag ätit så har kanske inte annat kunnat läka som det ska.

Jag hoppas detta fortsätter!!
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)