• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-07-03 19:42:52 följande:

Ser bara ett avbrutet svar från dig.

De där "för tidi" skulle inte vara med.

Undrade om du börjat blöda mycket eftersom du skrev att det vart kört?
  • corran

Fick lite blod på pappret nu..äl +11, 99 % är det mensen som kommer krypandes..

• corran
    Milleman skrev 2014-07-03 20:14:36 följande:

Nä men det beter sig precis som vid mens.

Men jag brukar inte ha ömma bröst vid mens vad jag minns. Fogarna kan kännas innan men inte främre fogen. Och jag har haft molande i ljumsken sen många dagar tillbaka.

Aja det är inte kört. Men jag har tappat hoppet. Det är nästan hela semestern nu till nästa ägglossning.

Bra beskrivnimg! det är inte kört men har tappat hoppet. Exalt så känner jag ockaå jist nu.n
  • corran
    Kawinna skrev 2014-07-04 07:56:09 följande:

Blev gravid 1-2 på CB digitalt imorse :D så lycklig! Hoppas bara det stannar denna gång, men det känns helt annorlunda så det är positivt :)

Åh hoppas verkligen att det ska gå vägen den här gången! Vilken lycka :D hop
  • corran

Rosa på pappret nyss och mensvärk.. Börjar nig forsa bkod snart pappr

• corran
    Milleman skrev 2014-07-04 19:18:05 följande:

Tror samma här. Även om det beter sig helt annorlunda denna gång.

:( för mig beter det sig som det brukar göra innan mensem tyvärr :(
  • corran
    Milleman skrev 2014-07-04 19:18:05 följande:

Tror samma här. Även om det beter sig helt annorlunda denna gång.

:( för mig beter det sig som det brukar göra innan mensem tyvärr :(
  • corran

Blöder brunbeiga flytningar, ingen störtflod med blod än. Men gjorde ett tiöö neg test igår så jaf tror de kommer komma störtflod snart.. Har ju bim idag och mensen brukar vara på dagen punktlig.beig

• corran

Ber om ursäkt för mina halva meningar som blir i slutet.. Surfplattan krånglar..t avslu

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)