Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Äl borde vara till helgen.. men dock känns det redan nu som att det inte kommer att bli nåt.. märker hur nere jag blir..
Äl borde vara till helgen.. men dock känns det redan nu som att det inte kommer att bli nåt.. märker hur nere jag blir..
Jag har en märklig känsla i magen. Skulle duscha av sonen men kunde inte riktigt böja mig för det tog emot längst ner i magen. Kändes svullet :S
Har börjat få "konstigt" ont i magen. När jag sitter ner och lägger händerna på magen gör det ont under naveln. Som att något tar i. Inte helt olikt så det kändes sist när livmodern börjat växa. Så är ju inte fallet nu men det är över en vecka till jag bör ha mens och brukar inte känna såhär. Idéer?
Hoppas det är gravtecken!
Har inte heller några symtom så vet inte om det tagit sig denna gång. Vi får se
Jag har fått
Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...
Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå
Äl + 9 idag känner inte speciellt mycket.. Lit ömma bröstvårtor och molvärk och hugg lpngt ner i magen ibland..blir nog ett test på tordag kanske :)
Äl + 11, negativt test.. Känns kört denna månad också :( blir så jävla ledsen..
men det behöver det ju inte vara! Det är väl 3 dagar kvar till BIM?! Försök håll humöret uppe och testa igen om inte mensen kommit :)
Funderar på att ta ett test nu på eftermiddagen, är det dumt några dagar innan BIM? Har hållt mig sen 12 :P
Äh nu vart det kört här. Blir bara så less. Varför all denna foglossningsonda och så :S
Minst tre veckor till nästa ägglossning. Ville så gärna detta just nu.
Tråkigt, hoppas det bara är en svacka och att du kommer tillbaka snart. Men ibland måste man bara få känna sig nere också!