• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lilljohansson skrev 2014-06-25 19:38:41 följande:

Äl borde vara till helgen.. men dock känns det redan nu som att det inte kommer att bli nåt.. märker hur nere jag blir..

Hoppas du känner fel! Även om det känns jobbigt nu så är det ändå gamska goda chanser att det faktiskt tar sig den här gången :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-06-25 22:54:34 följande:

Jag har en märklig känsla i magen. Skulle duscha av sonen men kunde inte riktigt böja mig för det tog emot längst ner i magen. Kändes svullet :S

Hoppas det är ett bra tecken :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-06-27 23:58:06 följande:

Har börjat få "konstigt" ont i magen. När jag sitter ner och lägger händerna på magen gör det ont under naveln. Som att något tar i. Inte helt olikt så det kändes sist när livmodern börjat växa. Så är ju inte fallet nu men det är över en vecka till jag bör ha mens och brukar inte känna såhär. Idéer?

Klart det kan va tecken på graviditet, hoppas vetkligen det! :)

Själv så känner jag inte speciellt mkt :/ lite molvärk ibland men det har jag haft de tidigare försöken också så..
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-28 11:13:49 följande:

Hoppas det är gravtecken!

Har inte heller några symtom så vet inte om det tagit sig denna gång. Vi får se

Hade du några symptom när du plussa förra månaden?
  • corran
    Nallebjörnis skrev 2014-06-30 21:58:35 följande:

Jag har fått

Har inte Bim förrän torsdag men kunde inte hålla mig längre...

Svagt men man ser det. Var ju inte med morgonurin så kan ju vara därför åxå

Grattis :D
  • corran

Äl + 9 idag känner inte speciellt mycket.. Lit ömma bröstvårtor och molvärk och hugg lpngt ner i magen ibland..blir nog ett test på tordag kanske :)

• corran

Äl + 11, negativt test.. Känns kört denna månad också :( blir så jävla ledsen..

• corran
    Kawinna skrev 2014-07-03 15:39:40 följande:

men det behöver det ju inte vara! Det är väl 3 dagar kvar till BIM?! Försök håll humöret uppe och testa igen om inte mensen kommit :)

Funderar på att ta ett test nu på eftermiddagen, är det dumt några dagar innan BIM? Har hållt mig sen 12 :P

Nä usch allt känns skit nu.. Kan inte hålla humöret uppe. Jag vet att mensen kommer på söndag!

Ta ett test! håller tummarna för dig!r :D t när äl var
  • corran
    Milleman skrev 2014-07-03 18:24:34 följande:

Äh nu vart det kört här. Blir bara så less. Varför all denna foglossningsonda och så :S

Minst tre veckor till nästa ägglossning. Ville så gärna detta just nu.

Blöder du mycket nu? :/ för tidi
  • corran
    Kawinna skrev 2014-07-03 16:55:40 följande:

Tråkigt, hoppas det bara är en svacka och att du kommer tillbaka snart. Men ibland måste man bara få känna sig nere också!

Ja det är nog så.. Men ni har rätt än är det kanske ändå inte 100 % kört..får väl helt enkelt vänta in bim på söndag och se, blir inga fler test innan dess iaf.

Har du gjory nåt test?r :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)