• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-06-21 20:49:51 följande:

Vi får hålla tummarna för varandra!

Jag har ju helt oregelbundet men jag hoppas bim är 5/7 så man vågar hoppas runt de dagarna :)

Skulle vara en trevlig "överraskning" mitt i semestern! På tisdag sticker vi och jag har förvisso packat ner både äl-test och gravtest men hade velat slippa använda äl-testen ;)

Ja det ska vi absoluy göra :) eftersom du fick poitict nu så behöver du väl inte göea nå mer äl test?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-22 12:54:09 följande:

Okej, då kanske det är värt att prova om det inte tar sig denna månad

Använder inte test men hade äl flytningar igår, så nu har vi legat i blev inget innan äl eftersom vi skyddade oss då så hoppas det räcker att vi låg just vid äl.

Ja det borde ju absolut räcka :) har vi samma bimdatum igen? :D jag har 6/7 har jag räknat ut nu då äl blev enndsg senare den här gåmgem :)
  • corran

Va kul tjejer! :D ska vänta så länge som möjligt.. Brukar ju inte gå så bra dock ;)

• corran
    Kawinna skrev 2014-06-24 07:59:53 följande:

Men man inbillar sig ju massa saker så fort man börjar försöka! Igår var jag 100% säker på att nu fäster ägget. Kände som små stick under en minut i höger delen av livmodern och nu är molvärken här, haha! Sedan fick jag vattninga flytningar från igår morse. Roligt att man har gravsymtom 2 dagar efter äl ;)

Haha jag känner samma som dig ;) det med flytninarna och molvärk :P
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-24 10:06:02 följande:

haha kan ju hoppas att det beror på befruktning eller nåt ;)

Ja jag känner mig hoppfull :) tills motsatsen är bevisad :)
  • corran
    Nallebjörnis skrev 2014-06-24 19:48:17 följande:

Jag har BIM den 3e igår fick jag ett hugg i ena sidan som satt i ett tag och idag har jag mått illa och haft molvärk i tjejmagen

Hoppas hoppas att det är det du känt av :) vilket försök är ni på? :)
  • corran

Åh vad jag vill att tiden ska gå fortare så jag kan testa.. Av dessa 4 försök vi gjort nu så är det den här som känns extra bra på nåt sätt, säkert inbillning men det känns som att något är på gång i kroppen till skillnad från de tidigare försöken.

• corran
    Nallebjörnis skrev 2014-06-24 21:45:35 följande:

Vi är på första....Ni då?

4e :)
  • corran

Ska försöka vänta till minst äl +10, får se hur det går.. Har ju tst hemma aå lär ju int gå att vänta haha

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)