Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Kan det vara så att äl va tidigare än du trott så det är nudblödning eller mens på g istället? En teori bara..
Även fast jag visste när jag hade äl förra gången så tog det 1.5 år att bli gravid. Det är inte bara äl som ska vara i fas utan allt med kroppen och inte bara din kropp utan även din partners kropp. Så även fast ni vet när ni har äl så är det inte ett säkert kort. Ville inte göra någon ledsen eller besviken men vill bara att ni ska se det från alla sidor. Både jag och maken har stor sexdrift och vi hade sex minst varannan dag, visst ibland tog det väl lite fler dagar. Jag lyckades bli gravid efter att jag gjort en äggledarundersökning ( man kollar om det finns trängningar och de spolar även äggledarna, AJ är bara förnamnet ) Men allt såg bra ut. Men många blir visst gravida efter en sådann undersökning.
Hade BIM nu i helgen men ingen mens än, jag tänkte avvakta till onsdag att testa. Jag brukar ha den "oturen" att mensen kommer direkt efter jag tagit test eller dagen efter så jag väntar till onsdag innan jag tar ett test. Det ända jag känner är lite små värk i brösten och inget annat. Nu har jag och dottern legat dunderförkylda i veckan och är äntligen på bättringsvägarna. Men nu hoppas jag att det tagit sig På ett sätt känner jag mig gravid men på ett annat sätt inte så är väldigt kluven.
Jag trodde jag skulle kunna vänta tills i morgon men jag tog testet idag och det var neg
Det börjar kännas hopplöst igen Även fast vi inte skulle göra en stor grej av det så längtar jag såå efter en till. Det är så sjukt jobbigt att inte veta när eller om ens det kommer fungera denna gången. 1.5 år innan jag blev gravid förra gången och jag var ett vrak, vill inte genomgå samma sak igen
BIM+ 4-5 och ingen mens än, om mensen inte har kommit innan lördag så ska jag ta ett nytt test på Söndag. Jag har fortfarande små värk i brösten men vi får se hur detta slutar.
BIM+ 7-8 och ingen mens än kanske på ge kom pytte lite blod sist jag var på toa. Tog ett gravtest igår som var neg. Tror jag ska ge rosenrot en chans till jag provade en månad förut sen glömde jag bort det förra månaden så nu ska jag prova igen. Om 9 dagar flyttar vi till hus så det är mycket stress med att packa nu samtidigt som man ska ha koll på en snart 8 månaders dotter som bara kryper runt och river i allt
Hade typ en minimal blödning igår, vet itne ens om man kan kalla det en blödning och sen inge mer. Idag är jag så sjukt trött jag fattar ingenting. Tror jag ska ringa till gyn på onsdag om mensen inte kommit, nog för at jag varit med om oregelbunden mens men inte såhär med blödningar vid äl osv.