• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Kawinna skrev 2014-03-18 13:39:49 följande:

Men det är ju så svårt att inte skena iväg i tankarna! Man tänker att allt kommer gå snabbt utan problem liksom, men man vet ju aldrig. ..
    Ja man vill ju så gärna och hoppas en massa, väldigt svårt att inte vara ivrig i detta läge. 
    Hur va det, när har du äl/BIM? :) 
  • corran
    Kawinna skrev 2014-03-18 14:07:18 följande:

Hade äl den 10:e och bim den 27:e. Har 35 dagars cykel ungefär. Tänkte dock testa till helgen, kan inte hålla mig mer
    Du då?
    Är du säker på att bim är den 27e? Har för mig att perioden mellan äl och bim är mellan 12-16 dagar, oftast 14 :) 
    Spännande! känner du av något nu som skulle kunna vara symptom? :)
    Har äl runt den 27e och bim 10/4 :)
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-03-18 14:55:04 följande:
    Får man hänga på här? ska börja försöka i April =)
    Ja absolut! Va kul :)
    Hur gammal är du? Några barn sen innan? :)
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-03-18 15:17:57 följande:
    26 år inga barn.. förhållande sen snart 8 år tillbaka =)
    Spännande! :) Hoppas det blir en bebis i magen inom kort! Vet du när du har äl eller bim? :) 
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-03-18 15:24:27 följande:
    ingen aning om nåt av det :P har käkat minipiller i massa år så har inte haft så mycket mens.. hoppas med att det ska gå fort :P
    Har du slutat med de nu eller menade du att du ska sluta med de i april? :)
  • corran
    Saris09 skrev 2014-03-18 17:35:13 följande:
    Jag är just nu sjuksköterskestuderande och planerar att ta lite studieuppehåll för en liten bebe :) BIM idag och än så länge inget, men haft mensvärk halva dagen, så den dyker nog upp i morgon :/
    Oj så spännande! Håller tummarna för dig stenhårt! Är väl 50 50 om mensen dyker upp eller ej, mensvärk är ett typiskt tecken på graviditet också :)
  • corran
    Saris09 skrev 2014-03-18 20:28:03 följande:
    Är nervös nu, jobbigt att hoppas såååå mycket men känner att jag får ge det en dag till och om den inte kommer så testar jag på torsdag :)
    Ja det förstår jag! Man vill ju såå gärna att det ska vara något :) Är det första försöket? :)
  • corran
    Jessbox skrev 2014-03-18 20:38:36 följande:
    Hej alla! Jag är ny här inne. Hoppar gärna på denna tråden. Jag & min sambo har försökt på till ett plus i 4 månader, hoppas på plus denna månaden :)
    Välkommen! :) Hoppas hoppas! När har du äl/bim? :)
  • corran

Så roligt! :D Du får uppdatera hur det går! :)
    Hur gammal är du? :)

• corran

Håller tummarna för oss alla! :) Hela 20 dagar kvar till BIM, känns segt. Men skönt att dela den långa väntan med er! :)

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)