• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Jessbox skrev 2014-03-18 21:37:59 följande:
    Tack :) Ja de hade de verkligen varit. Vi har pratat länge om barn & dom har inte berättat för någon. Mer än nämt lite för mig att de pratat om de. de fick plus direkt, så lite avis är man allt :)

Ja, vissa lyckas ju väldigt snabbt! Lite orättvist, tycker alla borde få lyckas när de vill
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-18 21:48:07 följande:
    Ja de är inte riktigt rättvist. Har ni försökt länge?

Nej, detta är första försöket :p så känner väl inte som att vi kommer lyckas denna månad känns som om det liksom måste ta ett tag för att man ska lyckas pricka in äl på rätt tidpunkt. ..
  • Kawinna

Här är det 8 dagar kvar! Men har ju börjat smygtestat :p svårt att hålla sig ifrån när det finns tester på jobbet. ...

• Kawinna
    corran skrev 2014-03-19 21:04:08 följande:
    Ja 7 dagar är bättre än 20 ;) 

Men är väldigt fundersam just nu...enligt kalender ska jag ha äl den 27e, men min mens tog slut igår, är alltså på dag 7-8 i cykeln nu och igår och idag har jag haft stickningar/värk i höger äggstock samt mensvärk i ryggslutet/magen.. känns som att jag har äl nu men det borde vara omöjligt då jag har en cykel på ca 28 dagar :O Bli gaaaalen...

Åh, jobbigt! Man kan ju bli tokig på kroppen och hur den fungerar.
    Saris09 skrev 2014-03-19 22:24:14 följande:
    Är själv inne på BIM +2, neg gravtest idag :/ Jobbigt att inte veta och nu när jag gått över så börjar man ju hoppas, jobbigt om det inte är något :( Inga känningar till mens längre iaf :/ denna väntan gör en galen :(

Hoppas att du får plus snart! Drygt att behöva vänta...
    Jessbox skrev 2014-03-19 22:28:09 följande:
    Fy förstår verkligen hur du känner. Jag kan inte sluta tänka på de. Vill så gärna få ett plus, min sambo har längtat efter barn ett tag nu & man ser hur ledsen han blir också när de bar blir neg resultat varje månad :/

Det är de som är så jobbigt, att man tänker så mycket på det. Hoppas verkligen att det tar sig snabbt för er
  • Kawinna

Samma här! Har också velat undvika decemberbarn men nu är vi ju så förbaskat sugna på barn så vi kör bara men tror inte det har tagit sig denna månaden. ..

• Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-20 17:39:24 följande:
    Var i landet bor alla förresten? ?

Bor i Dalarna vi har inte berättat för någon heller, fast är ju svårt att hålla sig :p
    Jessbox skrev 2014-03-20 17:18:45 följande:
    Precis så känner ja med ? har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/

Har också ont i brösten! Mer ju senare på dagen det blir... gjorde ett test imorse som var blankt, äl +10. Men har ju ändå en vecka kvar till bim så hoppet lever än!
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-20 18:47:03 följande:
    Då hoppas vi på positivt test för dig också ?

När ska du testa? jag tänkte ta ett på lördag igen
  • Kawinna

Okej, jobbigt... har inte bim fören den 27:e men är ändå äl +11 idag...

• Kawinna
    Saris09 skrev 2014-03-21 12:53:22 följande:
    Håller tummarna för er :)

Tack
    Jessbox skrev 2014-03-21 13:07:44 följande:
    Har också bim den 27 :/ undra hur tidigt man kan testa :/d

Jag har redan testat några gånger, senast idag vilket var negativt. .. tänker nog testa igen imorgon?
  • Kawinna
    Jessbox skrev 2014-03-21 16:30:55 följande:
    Tänkte först testa Idag. Brösten e ömma & hårda + att ja mår små illa & är hungrig. Inbillar ja mig en massa eller är de riktiga symtom. Är rädd att ja bara går & önsketänker

Det är ju så svårt med alla dessa symtom. Har också ont i brösten och jag blir lättare svimfärdig och får blodtrycksfall, svårt att veta om det är inbillat eller på riktigt. .
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)