• sjl89

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-04-01 10:46:18 följande:
    Nog för att man är bra sugen ;)

Jag köpte 20 gravtest från tedtlagret förra månaden, kostade bara 150:- så jag har en bunt ;)
  • sjl89
    Kawinna skrev 2014-04-01 20:06:52 följande:
    Alltid bra att ha! själv har jag gjort en fuling och snott några test på jobbet, ser det som en bonus!

HAHA!! Det hade jag också gjort! :D Men nu är det såhär, Vi kommer inte ha sex mer runt äl den här månaden, väntar och försöker få en bebis i början på 2015 istället kanske är helt fel tänk men har vi inte börjar förens nu och vilja bli gravida kan vi lika gärna vänta en månad till med att försöka :) har vara haft sex 2 ggr efter mensens slut så ytterst tveksamt att det skulle ha tagit sig. Kör igång med varannandag efter nästa mens :)
  • sjl89
    corran skrev 2014-04-05 12:10:01 följande:

Tråkigt, men du är bara på bim-3 va? Hoppet finns ju fortfarande iaf :)

Följer dig med spänning, hoppas du får ett + :D
  • sjl89

Oj det skulle inte bli något Citat, menar att jag följer dig Carran med spänning :D

• sjl89
    corran skrev 2014-04-05 20:34:35 följande:
    Testade negativt ikväll (äl+9), men jag har fortfaramde hoppet uppe eftersom jag har 5 dagar kvar till bim :)

Man ska väl testa med morgonurinet före Bim?:)
  • sjl89

Nu ska mensen komma på tisdag sen sätter vi igång här hemma :D dock skulle inte min sambo orka med varannandag sex så förhoppningsvis kan vi försöka ha sex varje dag där runt äl iaf:) hade sex ett par dagar runt äl den här månaden så visst kan det ha blivit något men jag känner ingenting och tror den chans sen är minimal! :p Hur gör det för dig corran?? Älskarlivetkärlek hoppas det tar sig den här gången :D

• sjl89
    corran skrev 2014-04-11 08:13:26 följande:
    Mensen är här och negativt graviditetstest, satsar på januaribebis istället då :) ny äl den 24e ca :)

2015 tycker jag låter som ett väldigt bra år att få barn tycker jag ;D
  • sjl89
    Kawinna skrev 2014-04-12 22:28:02 följande:
    Ja, det är en seg vecka! Ingen aning om hur det går :p har inte fått min typiska "slemklump" som jag tror betyder äl, enligt appen var äl iaf den 9:e. Sexandet går det väl så där med, måste vara gift med den enda mannen som inte vill ha sex när tillfälle ges! Känns inte som om det kommer bli plus denna månaden hellre men men

Du är inte ensam. Min sambo är likadan! :p förövrigt gör det mig ingenting men ska vi kunna få barn skulle jag behöva att han hade en "på knapp " :p
  • sjl89

2 dagar kvar till mens, tiden går såååå sakta!! Vill att den ska komma så vi kan börja :D

• sjl89
    corran skrev 2014-04-13 10:54:11 följande:
    Du kanske är gravid så då kommer den inte ;) hoppas

Ne den här månaden är den enda månaden på hela året jag faktiskt önskar att mensen kommer så bebisen slipper bli född i december :p Vi hade sex lördag och söndag, kände äl på tisdagen och då låg vi inte just för att jag inte skulle bli gravid så jag tror chansen är minimal :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)