• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet 
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet 
    6/6 Josephine88, 26 år, 1 försöket, 2:a barnet
    6/6 Gullerumpan, 23 år, 2a barnet
    8/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    4/7 corran, 21 år, 4:e försöket, 2:a barnet
    5-6/7 Sofie92, 22år, 5:e försöket, 2:a barnet
    ?/? kawinna, 22 år, 4:e försöket, 1:a barnet
    ?/? Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ?/? Mrs LW, 2:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    7/1 Snoddasen
    20/1 Saris09, 23 år
    ?/? Utbrytarkonst, 21 år, 2:a barnet

Uppdaterad lista, säg till om jag ska ändra något, svårt att hålla koll på alla :)
  • corran

Jemi01
    Maalon
    Josephine88
    Gullerumpan
    lindgrenmaria91
    madelene b
    lilljohansson

hur går det för er???? :) 

• corran
    Kawinna skrev 2014-06-05 19:33:05 följande:
    Precis, hann nästa inte sjunka in att vi skulle få barn. Nya tag nästa månad!
    corran skrev 2014-06-05 19:06:48 följande:
    Bim imorgon eller på lördag, negativt test imorse och rosa flytning igår.. Känner mensvärken som kommer krypandes.. Kört denna gången också :(
    Hoppas det blir plus ändå! Annars blir det er tur nästa gång

Nä det är med 99 % säkerhe kört denna gångren, tokblankt test, små blödningar och mensvärk. Bim imorgon finns inte en chans.. Men men då får vi fortsätra att följas åt till pluset :)
  • corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-06-05 19:37:58 följande:
    har haft värk sen i lördags men just idag har jag inte känt något, i måndags fick jag en pytteliten blödning och idag har jag nästan svimmat 2 gånger. Har inte köpt test än och imorgon är ju apoteket stängt så köper nog på lördag och testar kanske på söndag (BIM). Ena stunden så känner jag mig gravid men sen slås tanken bort och jag känner att jag bara inbillar mig så ja jag får se :)

Låter spännande! :) håller tummarma :D
  • corran
    Madelen b skrev 2014-06-05 19:50:13 följande:
    Men svårt på mitt jobb plus att man ska ju vänta 10 min och vi har ganska korta raster, sedan som sagt blir de olika tider jämt och man ska ju inte ta testet efter 20! Sedan kan ja typ aldrig hålla mig 4h hahah

Haha ja det kanske blir lit svårt, jag äe ockaå en sån som kissaR ofta ;) du får försöka hitta luckor då du kan ta testn, sen tror jag inte de gör något om det blir liye mindre än 4 h, försök att unte dricka så mkt timmarna innan teste bara : )
  • corran
    Madelen b skrev 2014-06-05 19:52:54 följande:
    Jag vet att mensen kommer på söndag:( känner mig inte ett dugg gravid, inga symtomer! Så nä blir nog bara att inse att vi missa denna gång:( Sj då?

Får hoppas du har fel :) neg test imorse, bim imorgon, småblöder nu sö det är kört!
  • corran
    Madelen b skrev 2014-06-05 21:13:38 följande:

Så trist:( men vi får peppa varandra nästa månad! Hur vi ska lyckas då vette tusan:/
    Ja trist va förnamnet! :( 
  • corran
    lilljohansson skrev 2014-06-06 11:00:38 följande:
    inget vidare..  Bim på söndag o känner mig väldigt säker på att mensen kommer komma.. känner inte av något.. så blir nya tag..
    Ge inte upp hoppet än! ingen mens = bra tecken :) Håller tummarna för dig :)
  • corran
    Josephine88 skrev 2014-06-07 17:49:18 följande:
    Jag borde haft bim 6/6 men cykeln är inte regelbunden än efter pillren så ÄL kom 1 vecka senare än den borde så ny bim blir 13/6. Jag har inga som helst symptom förutom att jag drömt att jag är gravid :P Det i sig kanske är ett tecken för mig, förra gången var det enda gången jag verkligen inte trodde att jag var gravid men så var jag det :) Och jag har ju en MASSA tester hemma så jag lär börja testa säkert redan söndag eller måndag om jag känner mig själv rätt ;) Jag brukar iallafall hålla mig till att bara testa på morgonen, tröstar mig med det iallafall ;)
    Hoppas drömmen går i uppfyllelse :D Ja det är verkligen svårt att hålla fingrarna ifrån testen ;)
  • corran
    MartineRebella skrev 2014-06-07 22:37:04 följande:
    Har en dotter på 7 mnd och vill baka syskon nu jag med! Vill gärna följas tills vi plussar och vidare :D
    Välkommen hit :)
    När har du Bim? :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)