• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Mrs LW skrev 2014-06-01 13:15:27 följande:
    Det stiger ju hela tiden, men man brukar säga att det fördubblas varannan-vartredje dag..

Aha okej :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-02 16:06:16 följande:
    Första bilden är trixad den andra är otrixad. Bilden togs typ 20 minuter efter att jag tagit testet. Är på eftermiddags urin, hållt mig ca 3 timmar. Blir nog ett digitalt på fredag för nu börjar jag tro att det faktiskt är något där inne :)

Det ser mycket lovande ut! :D såmhimla roligt :D
  • corran
    Utbrytarkonst skrev 2014-06-02 20:25:17 följande:
    Som jag trodde så är jag gravid! :D Tog just ett test och det var inget tvivel om resultatet, det vart helt knallrött. Känner mig så oerhört lycklig just nu! Räknade ut att jag borde vara i vecka 5 eller så nu, men ska köpa ett sådant test som säger veckor imorgon.  :)

Åå grattis :D
  • corran
    Mrs LW skrev 2014-06-04 20:35:49 följande:
    Nu verkar det som att jag snart kommer sluta blöda.. Skönt.. Vill börja om nu!

Usch förstår din oro :( gör ett test nu och se om du fått någon stegring!? Jag hade bruna och rosa flytningar tidig grav när jag vänta sonen. Höll på typ 1.5 vecka.. Är ändå ganska vanligt att man får små blödningar då bodkärl lättbrister när man är gracid. Så länge du inte störtblöder så är imte hoppet ute! men som sagt förståe orom :(
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-05 06:26:47 följande:
    Tack känns bättre nu när jag hör era berättelser och när jag läst runt lite Fick iaf gravid 1-2 veckor imorse! enligt mens så är jag i v. 5 så testet borde visa 2-3 veckor men eftersom jag inte har någon aning om när jag hade äl så är det säkert ingen fara

Va kul! Stort grattis! :D
  • corran
    Kawinna skrev 2014-06-05 18:50:02 följande:
    Har fått missfall, började blöda mer på förmiddagen och har blödit sedan dess. Även kommit typ som koagler... pratade med gyn idag. Ska göra nytt test om 4 veckor och vi ska hålla oss ifrån bebisverkstaden tills dess.

Nej! :( fan så trist.. Usch, lider med dig! Men om man ska försöka se något positivt så är det ju tur att det skedde så snabbt ändå, håller tummarna stenhårt för att din kropp återhämtar sig bra. Kram
  • corran

Bim imorgon eller på lördag, negativt test imorse och rosa flytning igår.. Känner mensvärken som kommer krypandes.. Kört denna gången också :(

• corran
    Mrs LW skrev 2014-06-04 22:39:15 följande:
    Citerade fel va? smile5.gif
    haha oj, ja det gjode jag visst ;) Men skönt att du slutat blöda, hoppas på bättre nu nästa försök. Blir ett 4e försök här nu, neg test idag.. blä! När är din nästa bim? :) 
  • corran
    Madelen b skrev 2014-06-05 10:14:52 följande:
    Mens värk som satan nu, bim på söndag:( helt säker på att mensen kommer! En fråga ni som tar ÄL test, hur hinner ni? Jag testade ju i 2v men det vart olika tider varje dag då jag hinner/kan inye ta samma tid varje dag. Fick inget utslag! Sedan om man då ska ta två om dagen, hur ska ja hinna det? Och dessutom hålla mig i 4h Kommer fan aldrig pricka Äl!
    Hoppas mensvärken beror på graviditet! 
    Angånde äl tester, när jag använde de så tog jag 1 om dagen, försökte gör vid nästan samma tid varje dag :)
    Tar väl inte jätte lång tid att kissa på en sticka ;) hehe gör på lunchen kasnke och sen på kvällen? :) 
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)