• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

{#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    21/5 Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:e försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet
    28/5 Utbrytarkonst, 21 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    6/6 Josephine88, 26 år, 1 försöket, 2:a barnet
    6/6 Gullerumpan, 23 år, 2a barnet
    8/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 Madelen b, 28 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    7/1 Snoddasen
    ??/? Saris09
  • corran
    Josephine88 skrev 2014-05-30 20:57:08 följande:

Det borde vara möjligt, iallafall mina test ska man kunna se 8 dagar efter ÄL, men är väl inte jättesäkert.
    Får se imorgon hur jag gör :)
  • corran

Kawinna - blodblandad flytning låter ju faktiskt lite positivt, kanske en nidblödnind? :D HOPPAS det!! 
    Känns inte som att testet kommer visa något ijmorgon men vill ändå testa haha annars blir det ett nytt test om 2-3 dagar :) 

• corran
    Gullerumpan skrev 2014-05-30 20:58:57 följande:
    Är 23 år o planerar syskon till min 5åriga son o har haft molvärk och lite illamående, ska ha mens 6/6 men brukar inte känna sånt här innan men vågar inte hoppas för mkt
    Välkommen hit! :) HAr lagt till dig i vår bim lista :)
  • corran

Hur går det för våra gravida här inne?? :) Älskarlivetkärlek, Snoddasen, Saris09 ??

• corran
    Milleman skrev 2014-05-30 23:46:35 följande:
    Idag hände två konstiga grejor. Den som inte gillar detaljer slutar läsa ;) Min mens brukar börja med rosa flytningar och öka successivt. Men idag fick jag helt plötsligt en droppe färskt blod på pappret. Sen ingenting nästa toabesök men på besöket efter det kom det ut en brunaktig slemklump i storlek av en mindre vindruva. Sen inget efter det. Har aldrig hänt förr. Vad var det? :/

Brunt blod är väl gammalt blod? Lät lite kostigt faktiskt.. Om de är mensen så får vi hoppas på att den drar ugång ordentligt så du alipper fundera.
  • corran
    Mrs LW skrev 2014-05-31 00:20:10 följande:
    Hej hej! Hoppas det är lugnt om jag också hoppar in här..? Jag och maken har försökt bli gravida sen början av december 2013, men har de senaste månaderna tagit det lite lugnt pga bröllop, sjukdomar, stress etc. Nu känner vi däremot äntligen att det är dags att börja försöka igen! Vi har en son på 2,5 år som vi hoppas få bli storebror till 2015.  Enda sen vi började försöka med nr 2 har min mens varit helt åt helvete.. Cyklerna varierar mellan 31-65 dagar, jag blöder mycket mer och längre etc.. Någon som har tips mot det? Jag ska såklart kontakta gyn också..

Völkommen hit :) lpter jätte jobbigt med sån oregelbynden mens :( har hört att roaenrot kan hjälpa?
  • corran
    Saris09 skrev 2014-05-31 09:15:18 följande:

Hur mår du Saris? :)
  • corran

negativt test imorse på äl +8, får testa igen om 2-3 dagar :) Ne

• corran
    Kawinna skrev 2014-05-31 10:56:43 följande:
    Svagt positivt test imorse! ska testa igen om några dagar och hoppas att det inte var något spökstreck idag!

Men gud så himla spännande!! håller tummarna stenhprt för att det blir et starkare plus om någon dag :D
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)