• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Josephine88 - Va spännande! Äl kan ju inträffa tidigare också eftersom du inte vet när den är :)

• corran
    Milleman skrev 2014-05-20 20:48:33 följande:
    Ja jag vet men gravtest igår bim-2 var 100% negativt

Fotfarande ingen mens?
  • corran

Va några dagar sen jag va in här nu, har varit födelsedagar pch annat som tagit upp min tid. Närmar mig iaf äl nu, troligtvis nu på fredag :) hoppas såå mkt på en februaribebis! Hur går det för er amdra? :)g

• corran

Milleman - knepigt...kanske är din mens oregelbunden ? Hur var det hade du nyss slutat med p medel?

• corran
    lindgrenmaria91 skrev 2014-05-21 11:12:01 följande:
    Har också ägglossning här i dagarna, så vi kör på nu :) hoppas verkligen man plussar snart :)

lindgrenmaria91 skrev 2014-05-21 11:12:01 följande:
    Har också ägglossning här i dagarna, så vi kör på nu :) hoppas verkligen man plussar snart :)

Jaaa, jag är så jäkla sugen på en februaribebis nu :)
  • corran

[quote=73284199][quote-nick]Milleman skrev 2014-05-21 14:14:15 följande:[/quote-nick]Känner mig både förvirrad och lite ledsen. Blir svårt att göra barn utan att veta ägglossning osv. Och ligga varannan dag skrattade vi lite åt innan haha :P det är inte vi. Men det kanske vore nått hehe... Är bara frustrerad. För två veckor sen (2 veckor efter förra mens) hade jag hugg i magen och mycket flytningar, precis som vid äl). Så långt stämmer ju min beräkning i appen. Kanske tänker fel nånstans.[quote] Nä ligga varannan dag funkar inte här helller.. Tror flytmimgarna är ganska säkert att gå efter faktiskt :)

• corran
    Kawinna skrev 2014-05-21 20:56:03 följande:
    Ja, flytningar är nog ett säkert kort jag vill verkligen bli gravid nu så ska försöka att få till det varje dag nu för har äl på fredag (enligt app). Problemet är bara hur jag ska orka, har redan fem timmar övertid denna vecka :p

Kör på ;) Själv skulle jag aldrig ens vara sugen på sex varje dag haha
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-21 21:57:41 följande:
    Jag har ganska stor sexdrift, eller vad man ska säga :p men min man är lite mer svår att övertala kanske! Haha

Lyllo dig ;) hoppas han ställer upp nu då så det blir bebjis :D
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-22 20:53:23 följande:
    Vi som trodde att andra barnet skulle gå som en dans att tillverka. Jag får väl börja med äl-test varje dag nu för att ha en aning. Även om jag faktiskt var säker på att jag hade äl för två veckor sen. Är det inte konstigt att ha äl men inte få mens två veckor efter. Trodde alltid äl var två veckor innan mens trots olika långa cyklar. Ska man ta äl-test på morgon eller eftermiddag? Jag har hört olika.

Har för mig att stamdard är 14 dagar, och det aldrig kan vara mer än 16 dagar mellan äl och mens (har läst detta). Dock så är inte positivt äl test em garanti på att ägget släpper tyvärr och då får man ju inte mens heller. Har du gjort fler gravtest?
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-22 21:37:27 följande:
    Jag gick inte efter äl-test då för två veckor sen utan efter (ursäkta fakta) mycket och tjocka flytningar jag hade i 1-2 dagar. Varken innan eller efter. Men det kanske varit nått annat. Tog gravtest senast på bim-2 och har inte tagit fler. Är nog rädd att bli besviken på resultatet kanske. Men borde kanske göra ett imorn?!

Okej, ja om du hade "äggvite"flytningar borde det vara ett bra tecken på äl. Gör ett test imorgon om du känner för det :)
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)