Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)
Josephine88 - Va spännande! Äl kan ju inträffa tidigare också eftersom du inte vet när den är :)
Josephine88 - Va spännande! Äl kan ju inträffa tidigare också eftersom du inte vet när den är :)
Va några dagar sen jag va in här nu, har varit födelsedagar pch annat som tagit upp min tid. Närmar mig iaf äl nu, troligtvis nu på fredag :) hoppas såå mkt på en februaribebis! Hur går det för er amdra? :)g
Milleman - knepigt...kanske är din mens oregelbunden ? Hur var det hade du nyss slutat med p medel?
[quote=73284199][quote-nick]Milleman skrev 2014-05-21 14:14:15 följande:[/quote-nick]Känner mig både förvirrad och lite ledsen. Blir svårt att göra barn utan att veta ägglossning osv. Och ligga varannan dag skrattade vi lite åt innan haha :P det är inte vi. Men det kanske vore nått hehe... Är bara frustrerad. För två veckor sen (2 veckor efter förra mens) hade jag hugg i magen och mycket flytningar, precis som vid äl). Så långt stämmer ju min beräkning i appen. Kanske tänker fel nånstans.[quote] Nä ligga varannan dag funkar inte här helller.. Tror flytmimgarna är ganska säkert att gå efter faktiskt :)