• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Haha ja, övning ger färdighet ;)

• corran

Jag är inne på 3e försöket nu och kommer inte använda äl test denna gången. Gjorde det de 2 första försöken, nu vet jag att jag har regelbunden cykel med äl på dag 15 så då behövs imte twstem :)

• corran
    Josephine88 skrev 2014-05-15 06:39:56 följande:
    Corran: Nej då förstår jag att det räcker med de två första gångerna. Man kanske skulle test ändå..! :) Räcker ju som sagt förhoppningsvis med 2-3 gånger om allt är regelbundet.
    Dotter född juli 2013

Ja jag tcker att det ör skönt att ha koll på kroppen :)
  • corran
    Saris09 skrev 2014-05-16 14:25:57 följande:
    Och på 3:e försöker kom + :D Är såååå lycklig men kan inte riktigt förstå att jag faktiskt är gravid :s
    Åååå Grattis!!! :D
  • corran
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    21/5 Milleman, 26 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    24-25/5 Sofie92, 22år, 3:e försöket 2:a barnet
    25/5 jemi01, 1:a försöket, 2:a barnet
    1/6 lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet
    ??/6 Maalon, 22år, 1:a försöket, 1:a barnet
    6/6(?) kawinna, 22 år, 3:e försöket, 1:a barnet
    6/6 corran, 20 år, 3:e försöket, 2:a barnet
    8/6 lilljohansson, 26 år, 2:a försöket, 1:a barnet
    6/6 Josephine88 26 år, 1 försöket, 2:a barnet

GravidGravida - BF -listaGravid
    13/1 Älskarlivetkärlek, 23 år
    7/1 Snoddasen
    ??/? Saris09
  • corran
    Madelen b skrev 2014-05-16 22:48:06 följande:
    Hoppar gärna in här. Bim 8/6 och är vårt andra barn. Ni som är aktiva här använder ni ÄL test? Har dem hjälpt? Detta blir vårt första försök!

Välkommen hit :) lägg gärna til dig i vår bim lista, finns ågon sida bakåt :) eller skriva dina uppgifter så lägger jag eller nån annan in dig :) Har använta äl tesy de tvpnförsta försöken men är på tredje nu och det blir inga äl test dennagången :)
  • corran
    Utbrytarkonst skrev 2014-05-17 08:35:39 följande:
    Hej, får man vara med här? Är 21 år (snart 22) och har en son på 22 månader och jag har precis slutat med p-piller och skall börja försöka bli gravid nu :)

Välkommen :) lägg gärna till dig i bim listan :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-17 21:59:51 följande:
    Jag vet inte vad jag ska tro om detta försöket. Har dragningar i ljumsken och några andra småsymptom men svårt att avgöra om det skulle ha med graviditet att göra. Ett "bra" tidsfördriv mellan äl och bim är ju att ligga inne på sjukhus med sitt barn. Då kommer tankarna verkligen på annat. Bim på onsdag, får se vad som händer!

Vargör är ni på ajukhus? :/ Spännande med bim på onsdag iaf :)
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-18 11:20:51 följande:
    Jag skrev ju att vi varit förkylda länge. Sonen fick så mycket virus att immunförsvaret inte pallade med. Bakterier i lymfkörtlarna nu så han ligger inne med antibiotika intravenöst. Pratades om operation men vi tar en dag i taget.
    Usch då :( Krya på sig!! 
  • corran
    Madelen b skrev 2014-05-18 11:38:33 följande:
    Vad använder ni för ägglossnings appar?
    Jag använder womenlog, jag tycker den är bra :)  Har iofs inte testat några andra men..
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)