• Madelen b

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

lindgrenmaria91 skrev 2014-05-18 21:15:37 följande:
    Men när hade du din mens senast? Om ni ligger varannan dag så borde ni ju pricka in? :)

11/5 och den brukar vara regelbunden o inga konstigheter. Men bara 2a månaden utan P- piller så därför lite osäker! Haha måste få kran att palla men tänkte att börjar vi tis 20/5 o kör varannan dag 1v så borde vi inte missa;)
  • Madelen b
    Milleman skrev 2014-05-19 00:07:36 följande:
    Varannan dag? Hur hinner/orkar ni? ;)

Ja önskar att ja jämt kunde få ligga varannan dag;)
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-03 14:43:24 följande:
    BIM på söndag.. tror inte att det tagit sig.. det enda man lyckats med denna månaden är att få urinvägsinfektion =(  har inga känningar alls på att det skulle va nåt så.. blir väl o ta nya tag..

Vi har bim samtidigt och ja känner precis som du:( kan vi sitta o vara bittra tillsammans på söndag, och nästa månad är ja borta så lär inte bli något då heller:((
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-04 07:14:35 följande:
    ja det känns verkligen inte som att det blivit nåt för har inga symtom alls :( men då blir det inte att ni kan försöka nästa månad då eller?

Sskit tråkigt lr hur!! Nä är 95 mil bort haha! Är de första barnet?
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-04 07:46:47 följande:
    haha ok då förstår jag att det blir svårt.. ja det är första barnet..  andra för dig va?

Ja lite;) vi har ev en helg tillsammans men är hos släktingar som bor o i en trea, så vet inte hur vi ska lyckas få till det där haha! Japp andra! Önskar att de vore lika lätt som första!!
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-04 20:55:03 följande:
    haha det blir en riktigt stor utmaning :P hur lång tid försökte ni innan ni fick till det med första?

Haha visst är det;) Vi försökte inte alls, ja hade slarvat m P-pillerna och vi hade sex 1 gång! Snacka om att pricka rätt;)
  • Madelen b
    Kawinna skrev 2014-06-04 22:02:05 följande:
    Har bara det digitala hemma så tänkte spara det tills imorgon. Hoppas att det bara var något tillfälligt, har inte varit något mer nu efter iaf! Men har fått superont i svanken nu också... får se om det blir något mer men hoppas innerligt att det är över nu försöker intala mig själv att det inte är så farligt när det var brunt.

M min första son blödde jag i nästan 3 v och han är nu 3 år! Håller tummarna att de är något helt ofarligt!
  • Madelen b

Mens värk som satan nu, bim på söndag:( helt säker på att mensen kommer! En fråga ni som tar ÄL test, hur hinner ni? Jag testade ju i 2v men det vart olika tider varje dag då jag hinner/kan inye ta samma tid varje dag. Fick inget utslag! Sedan om man då ska ta två om dagen, hur ska ja hinna det? Och dessutom hålla mig i 4h 🙀 Kommer fan aldrig pricka Äl!

• Madelen b
    corran skrev 2014-06-05 19:19:47 följande:
    Hoppas mensvärken beror på graviditet!  Angånde äl tester, när jag använde de så tog jag 1 om dagen, försökte gör vid nästan samma tid varje dag :) Tar väl inte jätte lång tid att kissa på en sticka ;) hehe gör på lunchen kasnke och sen på kvällen? :) 

Men svårt på mitt jobb plus att man ska ju vänta 10 min och vi har ganska korta raster, sedan som sagt blir de olika tider jämt och man ska ju inte ta testet efter 20! Sedan kan ja typ aldrig hålla mig 4h hahah
  • Madelen b
    Kawinna skrev 2014-06-05 18:50:02 följande:
    Har fått missfall, började blöda mer på förmiddagen och har blödit sedan dess. Även kommit typ som koagler... pratade med gyn idag. Ska göra nytt test om 4 veckor och vi ska hålla oss ifrån bebisverkstaden tills dess.

Såå tråkigt:((
  • Madelen b
    corran skrev 2014-06-05 19:28:08 följande:
    Jemi01 Maalon Josephine88 Gullerumpan lindgrenmaria91 madelene b lilljohansson hur går det för er???? :) 

Jag vet att mensen kommer på söndag:( känner mig inte ett dugg gravid, inga symtomer! Så nä blir nog bara att inse att vi missa denna gång:( Sj då?
  • Madelen b
    corran skrev 2014-06-05 20:03:07 följande:
    Får hoppas du har fel :) neg test imorse, bim imorgon, småblöder nu sö det är kört!

Så trist:( men vi får peppa varandra nästa månad! Hur vi ska lyckas då vette tusan:/
  • Madelen b

S

lilljohansson skrev 2014-06-08 10:45:00 följande:
    Bim idag o har en jävla mensvärk men ingen mens än .. 

Samma som mig, springer på toa stup i ett! :/
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-08 20:10:39 följande:
    kommer inte mensen innan onsdag så tänker jag testa.. fattar inget idag.. har mensvärk from hell men ingen mens men har tjocka genomskinliga flytningar... nån som vet vad det kan innebära?

Precis som jag, sjuk mensvärk tjocka flytningar men ingen mens:/ har aldrig haft så innan! Tror dock ändå att de är " pree mens" så att säga:(
    corran skrev 2014-06-08 19:28:19 följande:
    Spännade tjejer! Hoppas eran mens håller sig borta!! :) När ska ni testa??

Kommer den inte ikväll/natt så testar ja nog i morgon bitti! Men som sagt, inga förhoppningar alls!
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-08 20:21:32 följande:
    nej jag har aldrig heller haft det så innan.. jo förmodligen så e det väl så =( nej jag har inte heller några förhoppningar på att det blir nåt.. 

Där kom min mens:(
  • Madelen b

Så nu blir de party på midsommar!! Ska tydligen ha ägglossning runt midsommar, vi är som sagt borta så limiten chans att vi får till det då:(

• Madelen b
    corran skrev 2014-06-08 21:53:04 följande:
    Nej! :( Usch det är så tråkigt när man upptäcker den där jälva mensen :(

Ja jävla bajs, så börjar man noja om allt möjligt som kan vara fel:/ som alla andra känner ja att vi aldrig kommer få ett syskon:(
  • Madelen b
    lilljohansson skrev 2014-06-08 22:19:44 följande:
    nej!! sitter fortfarande och inväntar min =(

Håller tummarna att den inte kommer:) Vad räknas som första dagen på mensen?
  • Madelen b

Borde ha ÄL sön/ mån i dag är enda chansen att få till det m sambon, som är grymt bakis så hans sperms lär inte hitta rätt haha, så blir nog inget denna mån,

• Madelen b

Så frustrerande, ja o sambon hade en natt ihop igår sonen har sovit mellan mormor o morfar i 1v, men såklart igår skulle han ligga mellan oss, hade tydliga ÄL flytningar imorse och idag molvärk och super ont i brösten så ÄL är ju på G vilket även appar beräknat just idag! FAN idag åkte sambon 109mil bort i 1v så ingen bebbe denna månad:((

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)