• Jessbox

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Saris09 skrev 2014-03-19 22:24:14 följande:
    Är själv inne på BIM +2, neg gravtest idag :/ Jobbigt att inte veta och nu när jag gått över så börjar man ju hoppas, jobbigt om det inte är något :( Inga känningar till mens längre iaf :/ denna väntan gör en galen :(

Fy förstår verkligen hur du känner. Jag kan inte sluta tänka på de. Vill så gärna få ett plus, min sambo har längtat efter barn ett tag nu & man ser hur ledsen han blir också när de bar blir neg resultat varje månad :/
  • Jessbox
    Saris09 skrev 2014-03-20 08:41:11 följande:
    Och så kom mensen, jaja nu behöver jag inte undra, men men får se om vi kör nästa månad eller om vi hoppar den, inget emot decemberbarn men 27 känns lite taskigt :)

Så tråkigt :( har räknat lite & tar de sig för oss blir de runt den 3 december, nästan en födelsedagspresent till mig :)
  • Jessbox

Nä jag fyller år 29 november så de är nära :) jag kan väl visst hålla med om att de inte alltid varit roligt just för att man typ alltid varit sist med typ körkort, ut på krogen m.m. Fast de har ändå inte stört mig något speciellt :).

• Jessbox
    lilljohansson skrev 2014-03-20 17:04:27 följande:
    vi har också vart emot decemberbarn men jag har börjat strunta i om jag skulle få ett nu då det förr mig känns viktigare att veta att jag kan bli gravid.. så då spelar det ingen roll :P

Precis så känner ja med 😊 har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/
  • Jessbox
    lilljohansson skrev 2014-03-20 17:30:51 följande:
    hoppas att det blir + på stickan för dig!

Detsamma till dig. Vågar inte testa än så väntar ett tag :)
  • Jessbox
    Saris09 skrev 2014-03-20 17:54:02 följande:
    Åh hoppas att du får ett plus :D Bor i Dalsland där jag är uppvuxen. Alla känner alla så vi har valt att inte berätta för någon att vi försöker. Behöver ingen ytligare press :)

Tack desamma 😊 vi bor mitt i Skåne ute på landet 😊 vi har valt att bara berätta för min ena syster & hennes sambo, som själva väntar barn till sommaren. Tycker de är skönt att kunna få prata av sig.
  • Jessbox
    Kawinna skrev 2014-03-20 18:40:23 följande:
    Bor i Dalarna vi har inte berättat för någon heller, fast är ju svårt att hålla sig :p
    Jessbox skrev 2014-03-20 17:18:45 följande:
    Precis så känner ja med ? har börjat känna mig öm i brösten på sidorna. Har haft molvärk i flera dagar nu + att jag mådde super illa idag på jobbet :/ en vecka kvar till bim :/
    Har också ont i brösten! Mer ju senare på dagen det blir... gjorde ett test imorse som var blankt, äl +10. Men har ju ändå en vecka kvar till bim så hoppet lever än!

Då hoppas vi på positivt test för dig också 😊
  • Jessbox
    Kawinna skrev 2014-03-20 21:54:54 följande:
    haha hade kunnat testa idag bara för att, är bara så rädd för ett neg resultat :/ när hade du bim?

När ska du testa? jag tänkte ta ett på lördag igen

• Jessbox

Har också bim den 27 :/ undra hur tidigt man kan testa :/d

Kawinna skrev 2014-03-21 12:43:26 följande:
    Okej, jobbigt... har inte bim fören den 27:e men är ändå äl +11 idag...

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)