• corran

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Milleman skrev 2014-04-30 20:39:52 följande:
    Hur gjorde du med jobb under illamåendet? Jag mådde inte jätteilla förra gången. Hur gör man om man mår pyton (och ev kräker) men inte vill avslöja en graviditet för chefen än?

Jag jobbar som vikarie (personlig ass) så jag jobbade inte så mkt mer än 50 % då, men de dagar jag jobbade så var det riktigt jobbigt. Oftast spydde jag på morgonen innan jag han fram till jobbet, iblamd fick jag stanna bilen på vägen dt för att spy.. Peppar peppar så spydde jag alsrig umder arbetstid, men det var nära flera ggr och jag mådde riktigt dåöigt. Jag berättade för xhefen redan i v 6 för de ville att jag skulle öva in ett lyft, som jag imte kumde göra som gravid. Jag födde i börjn av augusti, hemskt car det att vara höggeavid under sommaren. Ser frammemot en vimterbebis nu :)
  • corran

Sjukt vad svullen jag är om magen..äl+5/6, är nog för tidigt för att vara ett ev symptom.. Ni skulle se min mage nu, v 20 minst ser jagut att vara i :O knasigt

• corran
    Milleman skrev 2014-04-30 21:47:31 följande:
    Vilket försök är ni inne på nu? 3:e?

2a bara :)
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-01 00:55:10 följande:
    Här har mensen kommit, sju dagar försent. Känns ganska jobbigt men det går nog över snart

Nä va tråkigt :( så jobbigt med oregelbunden mens! Hade du nyss slutat med p medel? Tänkte om det beror på det?
  • corran
    Kawinna skrev 2014-05-01 10:40:15 följande:
    Nej, har inte använt något sådant på över ett år! Trodde verkligen att den blivit mer regelbunden då jag haft 29-31 dagars cykel några månader men tydligen inte.... aja, nya tag om en vecka vill ju egentligen ha barn lite mer på våren så :p får hoppas att det blir 3:e gången gillt

Hmm :/ ja hoppas det blir din tur nästa mån :)
  • corran
    sjl89 skrev 2014-05-02 21:11:15 följande:
    Oj vad mycket jag har missat i tråden, vad kul att läsa om allas förlossningar :D Min cykel har blivit riktigt strulig, alltid haft 28 dagar. Förra månaden kom den på dag 40 och den här på dag 41. Nu har vi bokat resa till Turkiet den 5/6 med ett par vi umgås mycket med och bokat upp dotterns farmor så hon får vara där 1 vecka. Skönt att ha något att se fram emot där jag faktiskt tycker det är roligare att åka ogravid än gravid, släpper fokus lite på menscykel, ägglossning m.m en stund. Kan behövas när mensen krånglar som den gör :p

Va skönt att åka iväg och tänka på något annat :) hoppas dim cykel återgår till sitt normala! Segt med 40 dagar..
  • corran
    Milleman skrev 2014-05-03 13:32:19 följande:
    Hur många finns i denna grupp? :)

Ingen aning men va därför jag tänkte att vi skulle göra en bim lista men ingen verkade nappa på den iden haha ;)
  • corran
    {#emotions_dlg.flower}BIM-lista{#emotions_dlg.flower}
    8/5, corran, 20 år, 2:a försöket, 2:a barnet
    1/6, lindgrenmaria91, 22 år, 1:a försöket, 2:a barnet

Vi testar igen med en bim lista, roligt att se hur många vi r här i gruppen!
    Och ni som har svårt att veta när er bim är så skriv era uppgifter ändå men hoppa över själva bim datumet så kan vi iaf se hur många vi är och så! :)
  • corran

Jag åt också sjukt onyttigt....äter foryfarande onyttigt :( gick upp 20 kilo med sonen, han vägde 3750g

Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)