• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

Mariiiah skrev 2014-06-14 14:40:50 följande:
    Jag är gravid! :D Första försöket och vi skulle ju egentligen inte ens försöka förrän nästa gång ;)

Härligt, stort grattis! hur långt gången är du?
  • Kawinna
    Mariiiah skrev 2014-06-15 09:34:44 följande:
    Tack, är i ungefär 4+0 :) Bf 13 februari :)

Spännande
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-19 19:02:22 följande:
    Äl är på intåg (förhoppningsvis), beräknad äl nu på lördag eller söndag. Ska snväda ältest den här gången!

Hur går det för er andra? :)

Var har du beställt äl-testerna? Midsommar ska ju vara någon slags fertilitetshögtid så det blir kanske er tur nu

Här väntar vi på att nästa mens ska komma så vi får börja försöka igen. Vill verkligen köra på en gång men men. ..
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-20 20:08:10 följande:
    Köpte cb digital på apoteket,, dyra men det kändes som att jag va värd det den här månaden ;)

Varför kan ni inte köra på direkt? 

Okej, du kan väl berätta hur dom funkar sen vi fick rekommendationer om att vänta för att vara säkra på att mf är helt avslutat. Men jag har läst runt ganska mycket så vi kommer köra denna månaden iaf :p
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-21 19:47:47 följande:
    Har använt de de 2 första försöken vi gjort också, gjorde sen ett uppehåll med ältesten och började nu igen de här försöket jag tycker dom är superbra!

Ja kör på :D ancänder du äl test?

Okej, då kanske det är värt att prova om det inte tar sig denna månad

Använder inte test men hade äl flytningar igår, så nu har vi legat i blev inget innan äl eftersom vi skyddade oss då så hoppas det räcker att vi låg just vid äl.
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-22 16:16:11 följande:
    Ja det borde ju absolut räcka :) har vi samma bimdatum igen? :D jag har 6/7 har jag räknat ut nu då äl blev enndsg senare den här gåmgem :)
    Ja, det är har eller nästan. Mitt blir 5/7  Spännande! När tänker du testa? :)
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-06-23 22:38:43 följande:

Jag är öm i brösten. Men det vore väl alldeles för tidigt att tro att det skulle vara gravsymptom. Men jag brukar inte få det såhär vid äl heller.

Men man inbillar sig ju massa saker så fort man börjar försöka! Igår var jag 100% säker på att nu fäster ägget. Kände som små stick under en minut i höger delen av livmodern och nu är molvärken här, haha! Sedan fick jag vattninga flytningar från igår morse. Roligt att man har gravsymtom 2 dagar efter äl ;)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-24 08:31:55 följande:
    Haha jag känner samma som dig ;) det med flytninarna och molvärk :P
    haha kan ju hoppas att det beror på befruktning eller nåt ;)
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-24 18:58:11 följande:
    Ja jag känner mig hoppfull :) tills motsatsen är bevisad :)

Ja, precis känns som att det tagit, men det är nog mest för att jag vill så mycket :p
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)