• Kawinna

Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)

corran skrev 2014-06-05 19:04:54 följande:
    Nej! :( fan så trist.. Usch, lider med dig! Men om man ska försöka se något positivt så är det ju tur att det skedde så snabbt ändå, håller tummarna stenhårt för att din kropp återhämtar sig bra. Kram

Precis, hann nästa inte sjunka in att vi skulle få barn. Nya tag nästa månad!
    corran skrev 2014-06-05 19:06:48 följande:
    Bim imorgon eller på lördag, negativt test imorse och rosa flytning igår.. Känner mensvärken som kommer krypandes.. Kört denna gången också :(

Hoppas det blir plus ändå! Annars blir det er tur nästa gång
  • Kawinna
    corran skrev 2014-06-05 19:41:35 följande:
    Nä det är med 99 % säkerhe kört denna gångren, tokblankt test, små blödningar och mensvärk. Bim imorgon finns inte en chans.. Men men då får vi fortsätra att följas åt till pluset :)

Tråkigt. Ja, det får vi göra och peppa varandra!
  • Kawinna

Nu tycker jag nog att vi börjar låta lite negativa här inne! Kom ihåg att vi gör detta för att få något fantastiskt och det är något roligt vi gör för att nå dit sommaren ligger framför oss och nu ska vi bara njuta!

• Kawinna
    corran skrev 2014-06-08 22:24:00 följande:
    Tur du kommer med lite positiva tankar! :) Men men blir ju så jäkla besviken när man så gärna vill bli gravid,,men du har rätt i det du säger :)

Jo, man blir ju det. Är svårt att tänka på annat men man får försöka så gott det går

Har åkt till sommarstugan och försöker ladda om lite efter missfallet så är väl hög på semesterkänslan

Har nästan sluta blöda nu, vilket jag tycker känns märkligt. Blir att ringa gyn imorgon igen för att höra om det verkligen ska sluta så snart.
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-09 06:50:12 följande:
    fortfarande ingen mens., men otroligt ont i brösten idag.. nu börjar man ju ändå hoppas att den inte kommer att dyka upp.. 

Hoppas det blir positivt test! Du får hålla oss uppdaterad
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-10 13:45:56 följande:
    hmm ser nu att det blev frågetecken i mitt förra inlägg... jaja.. bim+2 idag ingen mens o inget plus (kunde inte hålla mig till imorrn så testade nu på dan..) 

Konstigt.. hoppas du får det ena eller andra snart så du slipper fundera
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-10 22:06:19 följande:
    ja man börjar ju bli väldigt fundersam faktiskt.. framför allt eftersom jag mår illa, har grymt ömma bröst och mensvärk :S

Du kanske är låghormonare
  • Kawinna
    lilljohansson skrev 2014-06-11 07:20:53 följande:
    negativt test med morgonurin bim+3 och strax efter det en liten blödning.. så det blir till att ta nya tag.. 

Trist. Bara att kämpa vidare!
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-06-12 12:33:06 följande:
    Här kör vi på nya tag. Har ingen aning om när ägglossning är, känns jobbigt men vi ska försöka ligga varannan, var tredje dag.

Försöka kan man ju göra hade det som plan förra månaden men gick ju åt skogen med det :p lyckades ju bli gravid iaf
  • Kawinna
    Milleman skrev 2014-06-14 07:23:05 följande:
    Ja asså i vårt barn/jobb/båt-träsk finns eg varken orken eller tiden haha! Häromdagen skrattade vi så tårarna sprutade när vi skulle få till det för det är inte likt oss att ligga varannan dag :P men det är ju kul att skratta också ;)

Det som gör mig så uppgiven är den väldigt oregelbundna mensen. Jag hade också velat ha ett bim-datum.

Det är ju bra att ni kan skratta åt det har läst någonstans att om man får till det två gånger i veckan så ska man kunna bli gravid inom ett år.

Har också oregelbunden mens, är drygt när man aldrig vet om den ska komma eller inte. ..
Svar på tråden Nu börjar bebisverkstaden igen! :) Fler som ska börja baka bebis/syskon nu? :)